Kurumsal Gelişim 26 OCAK 2016 / 11:07

Yemeksepeti 4,5 milyon liralık katma değer sağladı

Yemeksepeti ‘büyük veriyi’ kullanarak, pazarlama alanında şirkete 4,5 milyon lira katma değer sağladı.

Türkiye internet sektörünün en büyük firmalarından Yemeksepeti.com, Berlin merkezli küresel online yemek sipariş platformu Delivery Hero tarafından geçen sene satın alınmıştı. Yemeksepeti, bu sene elindeki büyük veriyi kullanarak hayata geçirdiği projeler ile 1 yılda toplam 4,5 milyon liralık katma değer sağladı. Bu projeler, hedefli kampanyalar, özel içerik çalışmaları, Fakat İyi Yedik projesi ve doğru segmentasyon ile kurgulanmış özel çalışmaları kapsıyor.
 
Yemeksepeti ürün geliştirmeden operasyona, yeni web sitesi altyapısından mobil güncellemelere kadar her alanda aldığı kararları büyük veri incelemeleri sonunda alıyor. Yemeksepeti COO’su Nedim Nahmias, “Yemeksepeti’nde bizim için en önemli konu her alanda müşteri memnuniyetini sağlamak. Bunu başarmak için attığımız her adımda kullanıcılarımızın tercih ve alışkanlıklarını göz önünde bulundurmamız gerekiyor. Bu doğrultuda, büyük veriyi doğru kullanabiliyor olmak bizim en kuvvetli aracımız ve başarımızdaki kritik nokta. Büyük veri kullanımında ölçeklendirebildiğimiz en önemli alan ise pazarlama çalışmaları; sadece bu alanda 4,5 milyon gibi bir değer yaratıyoruz.” dedi.