Kurumsal Gelişim 09 OCAK 2015 / 13:58

BUBA Segmentify'a yatırım yaptı

Infoowl’un spin-off girişimi Segmentify, BÜMED Business Angels'dan (BUBA) aldığı yatırımla küresel pazara açılmaya hazırlanıyor.



Bulut servis modeliyle hizmet veren Segmentify, web sitesi sahiplerinin ziyaretçi davranış analizlerini (Click Stream Analysis) hızlı ve kolay bir şekilde yapabilmelerini, kişiye özel içerikler ve teklifler sunabilmelerini ve bu sayede gelirlerini artırmalarını sağlıyor.

Segmentify kurucu ortaklarından Barış Yurduseven şu yorumda bulundu:

“Eski bir Boğaziçili olarak BUBA ile işbirliği yapmaktan ayrı bir heyecan duyuyorum. Ürünümüze ve hizmet kalitemize olan güvenimiz tam. BUBA’nın destekleriyle yurt dışında büyümenin zamanı geldi.”

Barış Yurduseven, Murat Soysal, Yavuz Gökırmak ve Ergin Eroğlu tarafından İngiltere merkezli kurulan spin-off girişime, toplam 150 bin GBP (530 bin lira) değerinde ayni ve nakdi destek sağlayan BUBA, Segmentify’ın Türkiye pazarındaki konumunu güçlendirmek amacıyla da yeni satış kanalları yaratarak girişime destek oluyor.

Küresel büyüme vizyonuna sahip girişimlere sağladıkları yatırımların 2015 yılında artarak devam edeceğini belirten BUBA Yönetim Kurulu Başkanı Timuçin Bilgör konuyu şöyle değerlendirdi:

“Segmentify, özellikle Avrupa pazarında kısa sürede yüksek büyüme göstereceğine inandığımız güçlü bir girişim. BUBA’nın Türkiye’den bir girişim projesini doğrudan yurt dışında şirketleştirmesi ve dünya pazarına hazırlıyor olması, ekosistemde yarattığı farkın açık bir göstergesidir.”
ETİKETLER : BUBA segmentify