Kariyer 19 MART 2012 / 11:17

Vestel genişleme stratejisini Kazakistan'la sürdürüyor

Vestel, Kazakistan’da açtığı yeni mağazasıyla Orta Asya ve Orta Doğu ülkelerindeki büyüme stratejisini uygulamaya devam ediyor.



Kazakistan’ın en büyük kenti Almatı’da açılan, aynı zamanda Vestel’in dünya genelindeki en büyük mağazası olma özelliğini taşıyor. Beyaz eşya, elektronik eşya, ankastre, küçük ev aletleri ve diğer kategorilerdeki ürünlerin yanı sıra farklı markalara ait mutfak, mobilya, kamera, cep telefonu gibi ürünlerin bulunduğu mağaza, müşterilerine profesyonel şeflerin eğitim vereceği aşçılık derslerine de ev sahipliği yapacak.

Almatı’dan önce Azerbaycan, İran ve Gürcistan’da mağazalar açtıklarını söyleyen Vestel Genel Müdür Yardımcısı Eren Ataman, Orta Asya ve Orta doğu pazarlarındaki genişleme stratejileri doğrultusunda sıranın Kazakistan’a geldiğini ve bu bölgelerdeki faaliyetlerinin mağaza açmakla sınır kalmayacağını ifade etti. Bu ülkelerin Vestel’in ihracat haritasında çok önemli bir yer tuttuğuna değinen Ataman, bulundukları her pazarda, tüketim alışkanlıklarını ve ülkelerin teknik koşullarına uygun ürün gamı hazırladıklarını sözlerine ekledi.