Kariyer 13 HAZİRAN 2012 / 10:55

Tempo-İŞKUR işbirliği Afyon’da 500 gence istihdam yarattı

Afyonkarahisar'da 2009 yılından bu yana varlığını sürdüren Tempo Çağrı Merkezi, yeni istihdam projesi kapsamında İŞKUR'la işbirliğine giderek Afyon'daki 500 gence iş imkanı yaratmayı amaçlıyor. 



Çağrı merkezi sektöründe 10 yılı geride bırakan Tempo, bir yıl sürmesi planlanan proje kapsamında İŞKUR'a başvuranlara eğitimler verecek. 40 gün süren Müşteri Asistanı Programı ya da 68 günlük Çağrı Merkezi Elemanı Programını başarıyla bitiren katılımcılar, Tempo Çağrı Merkezi’nde Müşteri Temsilcisi olarak işe başlayacaklar.

9 Temmuz'da başlayacak proje hakkında bilgiler veren Tempo Çağrı Merkezi İnsan Kaynakları Direktörü Özgül Topkan, projenin Müşteri Asistanı ve Çağrı Merkezi Elemanı yetiştirmek üzere 25’er kişilik iki sınıftan oluşacağını söyledi. Eğitimlerin sabah'dan 9'dan akşam 6'ya kadar süreceğini belirten Topkan, sınıfların 1 yıl boyunca periyodik olarak açılacağını vurguladı.

Konuyla ilgili konuşan Tempo Çağrı Merkezi Genel Müdürü Cemal Akar, tüketici ile ürün ya da hizmet arasındaki bağın o ürün ya da hizmetin satın alındığında bitmediğini tam tersine o andan itibaren başladığını belirtti. Bu noktada çağrı merkezlerinin büyük önem taşıdığını ifade eden Akar, çağrı merkezlerinin gençler için değerli bir kariyer fırsatı sunduğuna işaret etti.

Yeni istihdam projesinin Afyon için büyük önem taşıdığını söyleyen İŞKUR İl Müdürü Erdem Ünlüyalvaç, eğitim boyunca kursiyerlere günlük 20 lira ödeneceğini söyledi. Bunun yanı sıra eğitim süresince kursiyerlerin İŞKUR tarafından iş kazası ve meslek hastalıklarına karşı güvence altına alınacağını belirten Ünlüyalvaç, kursu başarıyla bitiren adayların Tempo Çağrı Merkezi’nin kadrolu bir çalışanı haline geleceğini ifade etti.

Kurslara bu adres üzerinde yayınlanacak ilanlar üzerinden başvuru yapılabiliyor.