Kariyer 09 KASIM 2015 / 10:39

Teleperformance Türkiye Las Vegas’tan birincilikle döndü

Teleperformance Türkiye, çağrı merkezi sektöründe dünyanın en iyi uygulamalarının ödüllendirildiği Contact Center World Awards yarışmasında, Samsung ile birlikte yürüttüğü başarılı çalışma sayesinde “En İyi Outbound Kampanyası” kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.

Bu yıl Amerika, Asya, EMEA ve Küresel Contact Center World Events kapsamında uluslararası çağrı merkezi endüstrisinin en iyilerini 10. kez buluşturan Contact Center World Awards’ın “En İyi Outbound Kampanyası” kategorisinde dünya birinciliği ödülünü Teleperformance Türkiye’ye verdi.

 

Törende Teleperformance Türkiye adına ödülü alan Teleperformance Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Tülay Doğrular “Dünyanın En İyi Outbound Kampanyası”nın yaratıcısı olarak konumlandırılmaktan büyük onur duyduklarını dile getirdi. Doğrular, “Tüketici elektroniği alanında Türkiye’de ve dünyada KOBİ’lere yönelik gerçekleştirilen ilk outbound satış kampanyası olma özelliğini taşıyan kampanyamız, elde ettiğimiz başarılı sonuçlar nedeniyle dünya finallerinde Değerlendirme Kurulu’nun ve diğer katılımcıların takdirini kazandı. İş ortağımız Samsung ile birlikte gerçekleştirdiğimiz etkili outbound projemizde doğru profilleme yapıp sağlam bir veritabanı oluşturarak, özelleştirilmiş bir CRM altyapısı üzerinde çalıştık ve ilk baştaki satış hedeflerimizi 10 kat aştık. Bu başarılı sonuçlar, dünya birinciliği açısından dikkate değer bir çıktı olarak ele alındı. Etkin müşteri yönetimimiz, doğru kampanya mailinglerimiz, çeşitli sadakat programlarıyla KOBİ ilişkilerini güçlendirmemiz ve Samsung’un piyasaya sürdüğü farklı ürün grupları için farklı satış kanalları yaratmış olmamız, çağrı merkezi sektörünün en saygın yarışmasının ‘En İyi Outbound Kampanyası’ kategorisinde dünya birincisi olmamızı sağladı. Başarımızın dünya çapında tescil edilmesi hepimiz için gurur verici bir gelişme” dedi.