Kariyer 17 TEMMUZ 2012 / 14:49

Samsung Türkiye Kıdemli Pazarlama Müdürü Özlem Koçdar oldu

Samsung Türkiye Pazarlama Müdürü Özlem Koçdar oldu

Samsung Electronics’de beyaz eşya ürün satış ve pazarlama müdürü olarak görev yapan Özlem Koçdar, kıdemli pazarlama müdürü ünvanı ile Samsung Türkiye pazarlama ve iletişim departmanlarının yöneticisi olarak atandı.



Samsung'tan verilen bilgilere göre, Koçdar bu yeni pozisyonunda Samsung cep telefonu, görüntü ve ses sistemleri, BT ürünleri, beyaz eşya, ve fotoğraf makineleri olmak üzere tüm urun gruplarının pazarlama ve iletişiminden sorumlu olacak.

Özlem Koçdarı tanıyalım

15 yıllık profesyonel hayatına bilişim sektöründe satış şefi olarak başlayan Özlem Koçdar , sırasıyla bilişim teknolojileri, elektronik ve beyaz eşya sektörlerinde pazarlama üzerine uzmanlaştı.

2005 yılından beri Samsung Türkiye Ofisi’nde görev yapan Özlem Koçdar tüketici elektroniği Satış Pazarlama Müdürü ve son 2 yıldır Beyaz Eşya Pazarlama Müdürü olarak görev yapmaktaydı. Görevi suresince Samsung Beyaz markasının yaratılması, büyük kapasite çamaşır makineleri, airwash çamaşır makineleri segmentlerinin yaratılması, Türk Kadını için özel olarak geliştirilen 70cm genişliğinde buzdolabı projelerinin yaratım süreçlerini yönetti.
YORUMLAR
Cihan Uysal 30 EKİM 2014 / 14:01 0 0
21.09.2014 tarihinde Evkur aracılığıyla Samsung marka kurutmalı çamaşır makinesi aldım ürünün kurulumuna gelmesi için servise resmen yalvardım çok ilgisizler 1 hafta sonra kurulum için geldiler, sonrasında ürün arızalı çıktı 2 gün sonra tekrar servisi arayıp ürünün arızasını belirttim yine yalvararak yaklaşık 1 hafta sonra kontrole geldiler ve ürünün fabrika çıkışından arızalı olduğu tespit edildi bende ürünün iadesini talep ettim teknik servisin raporu doğrultusunda ürünün iadesi onaylandı ve tarafıma ürün bedelinin iade edileceği bilgisi verildi ancak bütün işlemlerin onaylanmış olmasına rağmen bir türlü ürünün iade işlemini gerçekleştiremediler, müşteri hizmetlerini her aradığımda bana tüm işlemlerimizin onaylandığı ve servisin tarafıma ulaşacağı bilgisi veriliyor ama kimse bana geri dönüş sağlamıyor, müşteri hizmetlerine çok zor durumda kaldığımı evimde yeni doğmuş bir bebek olduğunu ve çamaşırlarımızı yıkamak için başka bir yere taşımamız gerektiğini belirtip durumun aciliyetini anlatmama rağmen halen ilgisiz davranmaktırlar en son müşteri hizmetleriyle 25.10.2014 tarihinde görüşüp beni artık ne kadar mağdur ettiklerini anlattım onlarda bana sorunu çözüp 27.10.2014 tarihinde geri dönüş yapıp bilgi vereceklerini söylediler ancak tüm gün arayan olmadı ben tekrar arayıp sorunumu tekrar dile getirip tarafıma geri dönüş sağlamadıklarını belirttim müşteri hizmetleride bana konuyla ilgili acil olarak notlarını aldıklarını ve bana yine geri dönüş sağlayacaklarını belirttiler... Ben artık Samsung'la uğraşmaktan çok yoruldum.