Kariyer 10 OCAK 2013 / 15:06

Panasonic’e göre başarının sırrı: Geniş ürün gamı

Kazuhiro Tsuga Panasonic’in rotasını belirledi

Panasonic Başkanı Kazuhiro Tsuga, Panasonic’in yeni yol haritasını açıklarken, şirketin geleceğinin sadece tek bir ürün kategorisinden ziyade çok daha fazlasının üzerine kurulu olması gerektiğine değindi. 



Panasonic Başkanı Kazuhiro Tsuga, CES 2013 Fuarı’nın açılış konuşmasında şirketin vizyonuna dair şu açıklamaları yaptı:
“Panasonic’in geleceği sadece tek bir ürün kategorisinden çok daha fazlası üstüne kurulu ve insanların hayatına katkısı oturma odasının çok ötesine geçiyor. Faaliyetlerimizi, insan hayatını etkileyen dört geniş alana yoğunlaştırıyoruz: ev alanı, ev dışı alan, kişisel alan ve mobil alan. Bunu B2B kategorisindeki büyüme potansiyelimizi maksimuma çıkararak daha üst seviyelere taşıyacağız. Yani, donanım satmanın çok ötesine geçen ve yazılım ile hizmetler de dahil olmak üzere Toplam Çözümler sunan yeni bir iş modeli oluşturacağız”

Panasonic’in yenilikçi, ekolojik ve akıllı çözümler üreten bir eko-mühendislik şirketi olmaya kendini adadığının altını çizen Tsuga konuşmasına şöyle devam etti:
“Panasonic 100 yıl önce Konosuke Matsushita tarafından kurulduğunda olduğu gibi bugün de aynı ilkeyi benimsiyor: İnsanlara daha iyi ürünler sunmak, içinde yaşadığımız topluma katkı yapmak, müşterilerimizin hayatına değer ve kalite katmak, her şeyi daha iyi kılacak ekolojik ve akıllı çözümler üretmek. İşte bu vizyon doğrultusunda bütün işlerimizin merkezinde insanların hayatlarına değer kazandırmak var”

Bu açılış konuşmasının ardından, Panasonic’in gelecek stratejileri “Televizyonunuz,” “Eviniz,” “Arabanız,” “İşiniz,” “Seyahatleriniz” ve “İçinde Yaşadığınız Toplum” başlıkları altında özetlendi. Çeşitli alanlarda uzman konuşmacılar, Panasonic’in bu alanlarda getireceği yeniliklerin ve ekolojik çözümlerin detaylarından söz etti.

Konuşmanın tamamını aşağıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DcOO7Ii9OuY [/youtube]
ETİKETLER : Kazuhiro Tsuga panasonic