Kariyer 12 EKİM 2012 / 12:00

Kurumsal itibarın anahtarı sosyal medya

Cumhurbaşkanlığı himayelerinde, Kadir Has Üniversitesi ve İtibar Yönetimi Enstitüsü Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek ‘kurumların itibar yönetimi’ üzerine gerçekleşecek konferans, itibar kavramı ve ilişkili alanları tartışmak amacıyla akademik çevre ile iş dünyasını bir araya getirmeyi amaçlıyor. 



17-19 Ekim 2012 tarihlerinde Cibali Kampüsü’nde gerçekleşecek olan ‘Uluslararası İtibar Yönetimi Konferansı’nda konuşacaklar arasında Galatasaray Futbol Takımı Teknik Direktörü Fatih Terim, UEFA Asbaşkanı ve FİFA İcra Kurulu üyesi Şenes Erzik, Çocuklar Gülsün Diye Derneği Başkanı sanatçı Gülben Ergen gibi tanınmış isimler yer alıyor.

Konferans; kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, işletme yönetimi, insan kaynakları, iletişim, yeni medya, halkla ilişkiler, pazarlama, sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik gibi araştırma alanlarını kapsayan disiplinler arası bir çerçevede gerçekleştirilecek.

Ana teması ‘Kurumsal İtibar ve Sosyal Medya’ olan konferansa,  İngiltere, Bulgaristan, Philadelphia gibi birçok ülkeden 75 konuşmacının katılırken, konferansta Sosyal Medya ve İtibar, Sürdürülebilirlik ve İtibar, Halkla İlişkiler ve İtibar, Spor ve İtibar, Sosyal Sorumluluk ve İtibar, Güven Kurumları ve İtibar, İtibar Ekonomisi, Etik ve İtibar, İtibarın Ölçülmesi gibi 13 ana oturum yer alıyor.

Kurumsal itibarın her sektördeki şirketler için gün geçtikçe daha büyük önem taşıdığını belirten İtibar Yönetimi Enstitüsü Başkanı Orhan Samast, küresel ve yerel pazarlarında itibarın inşasının çok önemli olduğunu söyledi. Samast, bu süreçte sosyal medyanın büyük rol oynadığını dile getirirken, bu konuda dikkatli olan şirketlerin en kötü krizleri bile etkin şekilde yönetebildiklerine dikkat çekti.

Konferans hakkında detaylı bilgi almak ve kayıt olabilmek için bu adresi kullanabilirsiniz.