Kariyer 16 ARALIK 2011 / 18:01

İş dünyası Marka 2011’de buluştu

Markalaşma sürecindeki girişimcilere hitap eden etkinlik, bu alandaki birçok uzmanı bir araya getirdi. Markalaşan dev isimler tecrübelerini paylaştı. 



Eğitim ve konferans alanında faaliyet gösteren Yürekli tarafından bu sene 12’ncisi düzenlenen Marka Konferansı sona erdi. 15-16 Aralık tarihlerinde gerçekleşen ve Türk iş dünyasını Swissotel the Bosphorus İstanbul’da buluşturan etkinlikte dünyaca ünlü konuklar, başarılarla dolu kariyer öykülerini ve çarpıcı fikirlerini katılımcılarla paylaştı.

2 bine yakın katılımcı bu yıl; moda, perakende, endüstriyel tasarım, lifestyle, online marketing, sosyal mecra ağları, sürdürülebilir marka olmak ve değişen marka yönetim dinamikleri gibi konuları en yetkin isimlerden dinleme fırsatı buldu.

Ölüm sigaraları

Marka 2011’in ikinci gününde konuşan sahneyi alan konferansların efsane moderatörü BJ Cunningham, Marka Konferansları’yla 12 yıl önce tanışmasına neden olan, gelmiş geçmiş en provakatif marka hikâyeleri arasında ilk sıralarda yer alan Death (ölüm) sigaralarının hikâyesini anlattı. "Marka verilen sözdür ve dürüstlüktür" diyen Cunningham, yıllar önce piyasaya sürdüğü "ölüm" markalı sigaralarının bu anlayışla tutarlı olduğunu serüven tadındaki akıcı bir sunumla seyircilere ispatladı.

Etkinlik bu yıl ana tartışmasında (Keynote Discussion) ‘sürdürülebilirlik’ konusunu masaya yatırdı. “Green Brand Leadership: Sürdürülebilirlik, Markalar ve Geleceğimiz” başlığı altında yapılan konuşmaların moderatörlüğünü; TÜSİAD Sürdürülebilir Kalkınma Görev Gücü Başkanı, Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilir Kalkınma Koordinatörü Okşan Atilla Sanön üstlendi.