Kariyer 03 ARALIK 2012 / 11:23

Fjord Türkiye ofisini açıyor

Dijital servis tasarımı şirketi Fjord, Londra, Berlin, Madrid, Paris, Helsinki, Stockholm, New York ve San Francisco’dan sonra dokuzuncu ofisini İstanbul’da açmaya hazırlanıyor. 



Markaların pozitif çağrışımlar oluşturan, kusursuz diye adlandırabilecek kullanıcı deneyimleri yaratma hedeflerine yanıt veren servis tasarımı alanında büyük bir tecrübe ve başarıya sahip olan şirket, kullanıcı memnuniyetine çok geniş bir perspektiften bakıyor. Deneyimin her aşamasında son kullanıcıya yönelik detaylı analizlerden yola çıkan şirket, ürünler, sistemler, servisler ve kişiler arası etkileşim alanlarının her birinde markanın özüne yaptığı katkılarla kullanıcı deneyimini son derece zengin bir hale getiriyor.

Deloitte ve Sunday Times tarafından Britanya ve Ortadoğu ve Afrika bölgesinin en hızlı büyüyen dijital tasarım şirketi olarak gösterilen Fjord, 200’ün üstünde tasarım uzmanını barındıran kadrosuyla Londra, Berlin, Madrid, Paris, Helsinki, Stockholm, New York, San Francisco ve şimdi de İstanbul olmak üzere dokuz şehirde konumlanmış bulunuyor. Müşterilerinin arasında BBC, BBVA, Citibank, ESPN, Flickr, Foursquare, MSN, Nokia, Qualcomm, Telefonica ve Yahoo gibi global markalar yer alıyor.

Konuyla ilgili konuşan Fjord İstanbul Genel Müdürü Iñaki Amate, şirket olarak karşılaştıkları ilgiden dolayı memnun olduklarını belirtirken, kullanıcıya odaklanarak dijital deneyimlere değer katmayı Türkiye'de de sürdürmek istediklerini ifade etti.

Fjord, son olarak Garanti Cep Şubesi için tasarladığı yeni kullanıcı deneyimiyle, müşterilerin iOS ve Android cihazlarını kullanarak finansal işlemlerini daha etkin biçimde yönetmelerini sağlıyor. Uygulamanın tanıtımından sonra sadece ilk haftada mobil işlem yapan yeni Garanti müşterileri sayısında yüzde 25 artış görüldüğü; ayrıca mobil bankacılık hizmet sektöründe bankanın müşteri sayısında yüzde 36.63, işlem hacminde ise yüzde 45.23 artış olduğu belirtiliyor.
ETİKETLER : fjord servis tasarımı