Kariyer 26 EYLÜL 2011 / 13:26

Experian Day 2011 28 Eylül’de Swissotel’de

Experian Day 2011 28 Eylül’de Swissotel’de

Etkinlik çerçevesinde veriye değer kazandırmanın ve müşteriyi elde tutmanın sırlarına yer verilmesi planlanıyor.



Yazılım ve danışmanlık şirketi Experian, 28 Eylül’de Swissôtel The Bosphorus’ta “Experian Day 2011: Verinizi Başarı Hikayesine Dönüştürün” etkinliği düzenliyor.

Çeşitli sektörlerden üst düzey yöneticilerin ağırlanacağı etkinlikte, gelir ve risk dengesi, tahsilat stratejileri, veriye değer kazandırmanın ve müşteriyi elde tutmanın sırlarına yer verilecek.

Eylül ve Ekim geldiğinde sarı yapraklar yanlarında bir dizi etkinlik getirir. Bu etkinliklerden biri de karar destek sistemleri, pazarlama hizmetleri, kredi büroları ve bireylere kredi skoru sorgulama hizmeti alanlarında hizmet veren yazılım ve danışmanlık şirketi Experian tarafından düzenleniyor.

“Experian Day 2011: Verinizi Başarı Hikayesine Dönüştürün” ana başlığı ile düzenlenecek etkinlik kapsamında, verilerini başarı hikayesine dönüştüren şirketlerden örneklerin yanı sıra, veri değerlendirilmesi alanında dünyadaki yeni stratejiler ve trendler Experian’ın küresel danışmanlarının sunumlarıyla aktarılacak.

Etkinliğe bankalar, finans kuruluşları ve telekomünikasyon şirketlerinin temsilcileri katılacak

Etkinlik, Experian Global Analitik Birim Direktörü Prithvi Chandrasekhar’ın “Pazarlama ve Kredi Riski Alanlarında Benimsenen Analitik Yaklaşımların Karşılaştırılması” başlıklı sunumu ile başlayacak. Başarı hikayelerinin de yer alacağı etkinlikte, en ilgi çekecek olan sunumlardan biri de Experian Global Danışmanı Burak Kılıçoğlu’nun “Müşteri Yaşam Değeri ” üzerine yapacağı sunum olacak. Kılıçoğlu sunumunda, müşterilerin gerçek değerine ve pazarlama aktivitelerine odaklanarak, karar verimliliğinin nasıl artırılabileceğine değinecek. Aynı zamanda kârlılığı artırmak için risk ve pazarlamanın nasıl ortak noktada buluşacağına dair yöntemler de aktaracak.

[caption id="attachment_35122" align="alignnone" width="455" caption="Experian Türkiye Ülke Müdürü Cenker Özhelvacı"][/caption]

Ayrıca Akbank Bireysel Krediler ve Kredi Kartları Onay Bölüm Başkanı Murat Sarı “Veriye Dayalı Bankacılık” başlığıyla bir sunum gerçekleştirecek. Sunumunda Sarı, verilerin analize, analizlerin stratejilere, stratejilerin başarıya dönüştüğü bir süreci bankaların nasıl oluşturabileceğini ve nasıl yönetebileceğini masaya yatıracak.

Experian Türkiye Ülke Müdürü Cenker Özhelvacı, “Experian Day 2011: Verinizi Başarı Hikayesine Dönüştürün” etkinliğinde müşteriye ait veriyi doğru analiz edip, müşteriyi doğru anlayıp, en doğru kararları almak için kullanılan yöntemlere ve dünyadaki sektör liderlerinin bu konudaki başarılarından örneklere yer vereceğiz” dedi.

Özhelvacı ayrıca, müşteriyi tanımanın önemli olduğu pazarlama, tahsilat, kredi yönetimi ve tahsis birimlerinden üst düzey yöneticilerinin davet edildiği etkinliğin, aynı pastayı paylaşan kurumların farklılaşmak için ne gibi adımlar atabileceğine dikkat çekeceğini de ifade etti.

Bankalar, finans kuruluşları ve telekomünikasyon şirketlerinin pazarlama, risk yönetimi, tahsilat ve tahsis birimlerinde görev yapan üst düzey yöneticilerin katılımıyla gerçekleşecek olan etkinliğe sınırlı sayıda kişi davet edildi.

Etkinlikle ilgili detaylı bilgiye http://www.experian.com.tr/events/experian-day-2011.html adresinden ulaşabilirsiniz.