Kariyer 10 HAZİRAN 2016 / 15:54

EngageYa Türkiye ofisini açtı

Doğal reklamcılık alanında hizmet veren teknoloji şirketi EngageYa, Türkiye ofisini açtı. Ülke Müdürlüğü görevini Gökhan Seçkin üstlendi.

Doğal reklamcılık alanında hizmet veren içerik keşif platformu EngageYa (Engage Your Audience), Türkiye’deki ofisini hizmete soktu. Gökhan Seçkin, EngageYa Türkiye Ülke Müdürü olarak atanırken, ilk aşamadaki hedeflerinin Türkiye’deki operasyonlarını genişletmek olduğunu açıkladı.  

Yayıncılar, reklamverenler ve ağlar için 360 derece SaaS (Hizmet olarak Yazılım) hizmeti veren, doğal reklamcılık platformu EngageYa, 12 bölgede hizmet verdiği kullanıcıları ile aylık 10 milyarın üzerinde bir gösterim rakamına ulaşıyor. Elde ettiği gösterimlerin yüzde 25’ini Türkiye’den sağlayan EngageYa, Türkiye'de ETS Tur, N11, Boyner, Dumankaya İnşaat, Işık FX, Ağaoğlu İnşaat, Zingat gibi birçok farklı şirket çalışıyor. Kişiselleştirilmiş içerik gösterimleri ile kullanıcı bağlılığını artıran EngageYa, dünya çapında 50 binden fazla sitede kullanılıyor.

Türkiye’de ofis açmaları ve Gökhan Seçkin’in Ülke Müdürü olarak atanmasıyla Türkiye’ye yapacakları yatırımlara hız kazandıracaklarını söyleyen Engage EMEA Bölge Sorumlusu Oded Lev sözlerini şöyle sürdürdü: “Doğal reklamcılık dijital pazarlamanın en yeni gözdesi olarak görülüyor. EngageYa olarak, dijital pazarlamacıların tüketiciyle bağlantı kurması için hem heyecan verici yeni bir yöntem hem de yayıncılar için yeni bir reklam geliri kaynağı sunuyoruz. Analistlere göre doğal reklamcılık harcamalarında 2020 yılına kadar yüzde 156 oranında bir büyüme öngörülüyor. Türkiye’nin sahip olduğu genç nüfus ve Avrupa’yı geride bırakan teknoloji kullanımı da bizim Türkiye’ye yaptığımız yatırımların en önemli sebeplerinden biri. Ülke müdürümüz Gökhan Seçkin’in hem yerel hem de uluslararası şirketlerde edindiği tecrübesinin, gerek Türk yayıncı ve reklamverenlerle yakın işbirliği sağlayacağına gerekse bölgedeki konumumuzu kuvvetlendireceğine inancımız tam.”

Gökhan Seçkin kimdir?
İstanbul Üniversitesi Kimya Mühendisliği’nin ardından, Boğaziçi Üniversitesi’nde yine aynı bölümde yüksek lisansını tamamlayan Seçkin, üniversitede elde ettiği mühendislik yetkinlikleriyle profesyonel iş hayatında General Electric’te görev aldı. Dijital pazarlama alanından birçok üst düzey görev üstlenen Seçkin, Mindshare Hollanda operasyonunda Sosyal Medya Stratejisti olarak görev aldı. BUMED Melek Yatırımcı Ağı’nda girişimcilere mentorluk yapan Seçkin, son olarak performans reklamcılık ağı zanox’un Ülke Müdürlüğü görevini üstlendi. Mayıs 2016 itibarıyla EngageYa’nın Ülke Müdürü olarak atandı. 
 
ETİKETLER : EngageYa Gökhan Seçkin