Kariyer 26 EKİM 2011 / 16:48

D-Smart CEO'su Ali Güven oldu

Doğan Telekom, Smile, Çağrı Merkezi, Her Eve Lazım ve D-Smart yayın platformunu bünyesinde bulunduran D-Smart Şirketler Grubu’nun CEO’luk görevine Ali Güven getirildi.



Bünyesinde D-Smart başta olmak üzere, Doğan Telekom, Smile, Her Eve Lazım ve Çağrı Merkezi gibi birim ve hizmetleri barındıran D-Smart Şirketler Grubu’nun yönetiminde yeni dönem başladı. D-Smart Şirketler Grubu CEO’luk görevine, 1 Ekim 2011 tarihi itibarıyla Ali Güven atandı.

Ali Güven, halen BİYESAM (Bilişim ve Yazılım Eser Sahipleri Meslek Birliği) Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevini de sürdürüyor.
Ali Güven kimdir?

Ankara’da 1963 yılında doğan Ali Güven, ilk, orta ve lise öğrenimini TED Ankara Koleji’nde tamamladı. 1986 yılında Ortadoğu Teknik Üniversitesi’nden Bilgisayar Mühendisi olarak mezun oldu ve ardından, Suudi Arabistan’a giderek Enka-Kutlutaş Medine Projesi’nde 2 yıl görev yaptı. 1988 yılında ülkeye dönen Ali Güven, IBM Türk kadrosuna katıldı ve 2005 yılına kadar görev yaptı.

Bu süre içinde çeşitli yönetim sorumlulukları üstlenen Güven, iki yıl süreyle Paris EHQ’da EMEA Operasyon Direktörlüğü ve 6 yıl süreyle IBM Türk’de Genel Müdür Yardımcılığı görevlerinde bulundu. Ardından Logo Yazılım bünyesine katılan Ali Güven 2006-2011 yılları arasında CEO ve Yönetim Kurulu üyesi olarak görev yaptı. Aynı zamanda BİYESAM (Bilişim ve Yazılım Eser Sahipleri Meslek Birliği) Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevini sürdüren Güven evli ve bir çocuk babasıdır.
YORUMLAR
hakan Alaşahin 05 OCAK 2016 / 00:27 0 0
Bende değişim kampanyasından yararlandım 12 ay 15 liradan mega paket verdiler.1 hafta sonra bi araştırdım 24 ay taahhüt yazmışlar sisteme.Ki sadece aile paketi.Müşteri Hizmetlerinde ses kaydım var dinlesinler.Yarın işlem düzeltilmesin savcılığa suç duyurusunda bulunacağım.Bildiğiniz 3 kağıtçılık.Yazıklar olsun size.Kimsede almasın...
garip Kızılkan 21 EYLÜL 2015 / 18:53 0 0
D smarrt ceosu veya genel müdürü yada gerçekten servislerde sorumlu bir mudur gerçekten bir müşterinin sorununu dinleyecek ve sorumsuz servislerine. Ilgili konuşmak Istiyorum unutmayın ben bır velinimetim sizin için önemli olmalıyım yada boş laf yapan bir abone sizin için o yüzden ne kadar dikkate alacaksınız bakalım ben bütün sorunumu facebookta sosyal medyadan duyurmaya. Çalışacağım
alevvettin olgaç 30 ARALIK 2014 / 17:21 0 0
1 yıl önce evime superonlıne internet bağlantısı yaptırdığımda superonlıne tarafından 1 yıl ücretsiz dsmart hediye edildi. 1 yıl ful paket demelerine rağmen 2 ay sonra sadece sıradan bir uydu alıcısının kanalları kadar kanal seyredebildim. tüketici hizmetlerini aradığımda sadece 2 ay izleyebileceğim bilgisini aldım. çok üzerine düşmedim çünkü günümüz türkiyesinde tüketicileri aldatmanın binlerce yolu olduğunu yaşadığımız her acı tecrübede maalesef öğreniyoruz. ayrıca yaklaşık 10 yıllık dsmart kullanıcısıyım yaklaşık 3 yıldır da hd ful paket kullanıyorum. hediye diye verilen 25311763 üye numaralı dsmart 1 yıl dolduktan sonra tarafıma hiçbir bilgi verilmeden ücretli aboneliğe dönüştürüldü ilk faturayı aldığımda 68 tl lik bir şok ile karşılaştım halbuki evimdeki diğer dsmart hd ful paket için aylık 25 tl ödemekteyim. bu durum için aradığımdada gayet nezaketsiz bir üslup ile verilen cevaplar karşısında yine şok oldum. hediye verilen dsmart ı iptal ettirmek istediğimde tarafınıza dilekçe yazıp kimlik fotokopim ile göndermemi talep ettiniz. iptal için yaptığım görüşmede yanlış anlaşılma yüzünden dilekçe ile birlikte cihazın smart kartınıda gönderdim gönderdiğim dilekçe belirtilen gün içerisinde posta tarafından ulaştırılamadığı için ikinci bir dilekçe yazıp yollamam talep edildi bunada tamam dedim. sonrasında iptal başvurum kabul edilip tarafıma kısa mesaj ile iletilip en yakın bayiye cihazı eksiksiz bir şekilde teslim etmem istendi. smart kartımın sizin elinizde olduğunu bu şekilde teslim edemeyeceğimi belirttiğimde smart kartınızı size posta yolu ile geri göndereceğiz dendi. (RR02045158982) PTT gönderi kodu ile tarafınıza göndermiş olduğum dilekçe ile birlikte gelen kartı öncesinde teslim almadığınızı söylediniz. görüşme esnasında bilgisayarımdan gönderi takip kodu ile aldığım bilgi neticesinde kartımın sizin tarafınızdan hangi gün hangi saat ve hangi personeliniz tarafından alındığını söylediğimde müşteri temsilciniz tarafındanda doğrulandı. fakat yaklaşık 20 yakın belkide geçkin görüşme yapmama rağmen hiçkimse bana yardımcı olmadı size geri dönüş yapacağız diyen kimse dönüş yapmadı. her aradığımda kısa mesaj ile şikayet başvurunuz alındı bilgisi gelip ertesi gün şikayet başvurunuz sonuçlanmıştır mesajı geçtiniz. şimdi soruyorum allahaşkına siz tüketicileriniz ile dalgamı geçiyorsunuz hala severek ve beğenerek kullandığım hd ful paket müşterinizim bumu sizin hizmet ve kalite anlayışınız. her görüştüğümde bana size kartınızı size gönderene kadar ek süre açacağız cihaz bedeli tarafınıza yansıtılmayacak dediniz fakat bugün gelen mesajda 279.13 tl fatura çıkardınız.bugüne kadar yaptığım tüm görüşmeler sizde kayıtlı aynı zamanda telefonumda da kayıtlı gerekli düzeltmeleri yapmadığınız ve kartımı göndermediğiniz takdirde tüm görüşme kayıtları ile tüketici hakem heyeti olmadı savcılığa dolandırıcılık suçu ile sizi mahkemeye vereceğim. insan insana bu kadar zulüm yapmaz. bende koç grubunda işletme sahibiyim müşteri memnuniyetinin kriterlerini yaptırımlarını ve haklarımı çok iyi biliyorum. bir mng kargo birde sizin kadar ciddiyetsiz çalışan bir şirket görmedim. hiç tarzım değildir ama telefon görüşmelerinden dinlerseniz ne kadar mülayim ve durumumu anlatırken lütufkar olduğumu görürsünüz fakat bu satırları maalesef ben değil siz yazdırdınız bana.umarım bu yazdıklarım dikkate alınır ve bu konu ivedilikle çözülür.ayrıca son fatura ettiğiniz tutarıda ödemeyeceğim.hala iyi bir müşteriniz olan birini umarım artık dikkate alırsınız. ve son bir tespitim sanırım bu konu ile ilgili ne müdür nede şeflerinizin haberi yoktur lütfen biraz sahaya inin ve müşteri temsilcilerinizin neler yapıp yada yapmadıklarına bir bakın.
Yasemin yener 15 EYLÜL 2014 / 13:18 0 0
LÜTFEN DİKKAT Ali bey 2 aydır internetim nakil yapılamadı buna ragmen faturalar hic gecikmeden geliyor kullanmadigım hizmetin faturasını odemek zorunda kaliyorum musteri hizmetleri sifir kimsenin bisey bilmiyor her aradigimda farklı biseyler soyleniyor lutfen biraz insaf sizden yardim istiyorum
mustafaAA 03 ARALIK 2013 / 15:14 0 0
ya siz onca şey yazmışsınız 03.12.2013 tarihi ile YİNE AYNILAR SOYGUNCULAR ANCAK AZ KALDI AVUKATLAR ARCILIĞIYLA O D SMARTI KAPATIRACAĞIM BİR ÜYELİĞİMİ İPTAL ETMEDİLER
mustafa 03 ARALIK 2013 / 15:13 0 0
ya siz onca şey yazmışsınız 03.12.2013 tarihi ile YİNE AYNILAR SOYGUNCULAR ANCAK AZ KALDI AVUKATLAR ARCILIĞIYLA O D SMARTI KAPATIRACAĞIM BİR ÜYELİĞİMİ İPTAL ETMEDİLER
HAKKI 18 KASIM 2013 / 11:50 0 0
SİZDE VE MÜŞTERİ HİZLERİNİZDEN HİÇ MENMUN DEĞİLİM İŞİNİNİZİ VATANDAŞI ÇİDİYE ALMIYORSUNUZ.26.08.2013 ABONELİK İPTALİİÇİN DİLEKÇE GÖN 11.11.2013 .İNSANA EZİYET EDİYORSUNUZ.HALEN YOK HALBÜKÜ TEYİK EBİLEETMİŞLERDİ BAYAN RESMİ KANALLARLAMİ KULANALIM . MEDYAYA GÜVENMEYİ İSTERDİK GELDE YÜVEN HADİ BAKALIM.
15 KASIM 2013 / 23:55 0 0
Bu nasil bir anlayistir musteri hizmetleri tam bir rexalet bence cio sececeklri yerde teknik eleman alsinlar ve paraya kiyip musteri temsilcisi slsinlar 1 ISLRM ICIN 3 SAAT BEKLETILIRMI INDAN VE HALA ISLEMMIM YAPILSDI
izzet kutlu 25 EKİM 2013 / 16:29 0 0
Vallaha hizmetlernizden hic memnun değilim çünkü 4sene size hizmet verdim ama müşteri hizmetler bizdeki elemanlar hic bir konuya hakim değiller bunlari eğitime tabi tutunuz
YUSUF KARAKAŞ 18 EKİM 2013 / 09:56 0 0
DSMART İNTERNET ARIZALANDI.15 GÜNDE ANCAK GELDİ. MÜŞTERİ HİZMETLERİ SIFIR.
SIKILDIKLARI ANDA MÜŞTERİNİN İRTİBAT NUMARASINI KARA LİSTEYE ALIYORLAR DAHADA AÇMIYORLAR.4 AY SONRA ÜYELİĞİM DOLUYOR. DAHADA DEVAM ETMİYECEĞİM.
BU MANTIKLA BUNLAR NEKADAR YAŞARLAR BİLMİYORUM.
ender kaya 19 EYLÜL 2013 / 21:43 0 0
Kullanmakta olduğum D smart platformuna bugün kesınlıkle evımde ınternetım yok Tv kullanamıyorum ev de bızı bolece madur durumda bırakıldı dsmart a hakkında tuketıcı hakllarına basvurcam haksız kazanc elde edıyorsunuz hızmet yok ama fatura edememızı beklıyorsun lanet etdım
isim soyisim * 19 EYLÜL 2013 / 21:39 0 0
Sorunumuz cözzulmes se sosyal medyada tweetdır da facebook da her yerde yayınlıycam
ender kaya 19 EYLÜL 2013 / 21:36 0 0
Sayın yetkılı bız bı dsmart kullanıcısıyız ama hıc memnun dıyılız hızzzzmet sıfır kesınlıkle yayıncı kurulus olarak buna mudale etmelısınız suan evımde net yok gıdıp gelıyor tv kanallarınada ızleyemıyoruz sorunumuzzzzzzzun cozulmesını talep edıyoruzzzz
AHMET YILMAZER 02 EYLÜL 2013 / 13:44 0 0
YUKARIDAKİ YAZMIŞ OLDUĞUM YAZI ŞİKAYET VAR.COM A YAZMIŞ OLDUĞUM YAZI...FAKAT İLGİ ALAKA SIFIR...TŞKLER
AHMET YILMAZER 02 EYLÜL 2013 / 13:43 0 0
((((Kullanmakta olduğum D smart platformuna bugün itibari ile benim adıma kardeşim üyelikte bulunulmuş. Fakat aynı evde 2 adet D-smart cihazı olduğu için diğer cihaz içinde müşteri hizmetleri tarafından yeğenim üyelik işlemi başlatmış. Aynı evde 2 adet cihaz ve 2 adet üyelik paketi olduğu için bugün itibari ile başlatılmış olan D-smart paketimin iptalini istiyorum ve kullanmakta olunan cihaz benim üzerime fakat benim adıma kardeşim nasıl oluyor da üyelik işlemi yapıyor. Benim adıma yapılan üyelik benim bilgim olmadan yapılmış. Üyeliğimin iptalini en kısa süre içerisinde gerçekleştirilmesinden memnuniyet duyacağım)))).D'smart müşteri anlayış ve memnuniyeti olarak çok kötü durumda..
" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun