Kariyer 10 ARALIK 2013 / 16:01

CCR'de yeni atama

CCR, sektörün deneyimli ismi Güçhan Erzorlu'yu kadrosuna katarak yoluna emin adımlarla devam ediyor.

Çağrı merkezi sektörünün genç ve dinamik şirketi CCR , hızlı ve istikrarlı büyümesini sürdürüyor. Teknoloji altyapı desteği, danışmanlık ve güvenlik alanlarında faaliyet gösteren ve  Interactive Intelligence Elite Partner’ı olan CCR, sektörün en deneyimli ININ uzmanlarından Güçhan Erzorlu'yu transfer ederek deneyimli ve uzman ININ kadrosu unvanını taçlandırdı. Call Center Resources, güçlenen kadrosuyla 2012’de gerçekleştirdiği yüzde 300’lük büyümeyi, şimdiden bir önceki yıla göre yüzde 450'ye taşıdı.

Teknoloji altyapı, danışmanlık ve güvenlik alanlarında faaliyet gösteren ve ININ (Interactive Intelligence) Elite Partner’ı olan CCR, ININ dünyasının tanınan uzmanlarından Güçhan Erzorlu ile teknik ekibini daha da güçlendirdi. Support Manager olarak destek ekibinin yöneticiliğine getirilen Güçhan Erzorlu, bugüne kadar 30'un üzerinde finans, telekom ve dış kaynak sağlayıcıda ININ projeleri gerçekleştirdi ve bakım destek hizmetlerini yönetti. CCR’ın yönetici ortaklarından Oktay Kemal ve Utku Deriner ile birlikte ININ ürünlerine hâkim uzman konumunda olan Güçhan Erzorlu, sektörde güven veren ve tercih edilen bir firma olan CCR ailesine katıldığı için onur duyduğunu belirtti.
“Bir proje ne kadar zor olursa, kendimizi o oranda farklılaştırabiliyoruz”
Kadrosunu güçlendiren CCR’ın CEO'su Türker Erkin, görüşlerini şöyle belirtti: “Bu yıl özellikle başta finans, telekom ve outsource sektörlerinde olmak birçok başarılı projeye imza attık. Amacımız, 'Mission Critical' çağrı merkezlerinin vazgeçilmez ismi olmak. Yıl boyunca sisteminin beş dakika bile kapalı kalmasını ve yeni teknolojileri, karmaşık arka ofis sistemleriyle entegre etmek isteyen firmaların projelerini en verimli ve maliyetli şekilde gerçekleştiriyoruz. Bir proje ne kadar zor olursa kendimizi o oranda farklılaştırabiliyoruz. Şimdiye kadar müşterilerimizde yarattığımız memnuniyet seviyesinden son derece mutluyuz. Projelerimizin sayısı arttıkça yetişkin uzman kadromuzun da zenginleşmesi gerektiğinin farkındayız.”
CCR, 2012’deki yüzde 300 oranındaki büyümeyi şimdiden yüzde 450'ye taşıdı!
2012 yılında telekom sektöründeki referanslarına 2013 yılında banka, sigorta ve outsource müşterilerini ekleyen CCR, 2012 yılındaki yüzde  300 oranında büyümeyi, 2013 yılında daha şimdiden bir önceki yıla göre yüzde 450'ye çıkarttı. Sektörde CCR’ın yaratıcı, yenilikçi ve fark yaratan çözümlerinin konuşulduğunu söyleyen Erkin, “Geçen seneki yüzde 300'lük büyümenin tesadüfî olmadığını bu seneki yüzde 450 büyüme ile kanıtlamış olduk. Klasik bir satış firması olmaktansa, müşterilerimize tamamen iş ve teknik konularında yardımcı oluyoruz; alabilecekleri en iyi teknik desteği vererek onlara eşsiz bir deneyim yaşatıyoruz. Mutlu müşteri, yeni müşterilerin kapısını aralıyor. Satış sayımızı artırmak ve büyümek istiyoruz. Mevcut müşterilerimize en iyi teknik desteği vermeye devam edeceğiz.”dedi.
Güçhan Erzorlu hakkında
İstanbul Üniversitesi, Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama bölümünden mezun olan Güçhan Erzorlu, kariyerine 1995’te Bilim Eğitim Merkezi’nde Teknik Danışman olarak başladı. 1995-1997 seneleri arasında Kiraz Microsoft Certified Education Center’da Eğitim Uzmanı olarak görev yapan Erzorlu, 1998-1999 yılları arasında Info Otomosyon ve Entegrasyon A.Ş.’de Bilgi Teknolojileri Uzmanı konumunda çalıştı. 2000-2004 yılları arasında Arsal A.Ş.’de Bilgi Teknolojileri Yöneticisi pozisyonunda görev alan Erzorlu, 2004-2006 arasında Sekizbit Bilgisayar’da Kurucu konumunda çalıştı. 2006-2009 yılları arasında ITD İletişim Teknoloji Danışmanlık A.Ş.’de Bilgi Teknolojileri Mühendisi olarak görev yapan Erzorlu, 2009-2013 yılları arasından INGBANK’da Ürün Müdürü/Direktör konumunda görev aldı. Sektörde 15 senelik deneyime sahip Erzorlu, kariyerine CCR’da “Support Manager” olarak devam edecek.