İşbirlikleri 07 MAYIS 2015 / 14:36

RichRelevance ile OBASE iş ortaklığı yaptı

Kişiselleştirilmiş pazarlamaya yönelik omni-channel uygulamalarını tüm web, mobil ve mağaza içi ortamlar üzerinde sunan RichRelevance, OBASE ile iş ortaklığı gerçekleştirdi.

OBASE, müşteri verilerini iş değerine dönüştüren karar destek sistemi alanlarındaki deneyimlerini, RichRelevance’ın e-ticaret ve çok kanallı yapılardaki kişiselleştirme deneyimi ile birleştirerek e-ticaret ve perakende kuruluşlarına kişiye özel akıllı öneri operasyonunu kesintisiz yürütme imkanı sağlamayı amaçlıyor.

OBASE Genel Müdürü Dr. Bülent Dal: “Müşterinin tüm geçmiş deneyimini ve anlık etkileşimlerini izleyip en özel öneriyi sunmak günümüzde dünyadaki tüm şirketlerin önceliğidir. Türkiye’de ise bu anlamda kişiselleştirme ve akıllı öneri sistemlerini kullanan firmalar henüz oldukça az. Şirketler pazarlarını büyütmek için operasyonlarını ve pazarlama stratejilerini kişiye özel öneriler sunan uygulamalarla genişletmek zorundalar. Alanında dünya lideri olan RichRelevance ile gerçekleştirdiğimiz iş ortaklığı ile Türkiye’deki e-ticaret ve perakende kuruluşlarının da online ve offline’ın etkileşiminin yarattığı bu sinerjiden en verimli şekilde faydalanmaları ve büyümelerine katkı sağlamayı istiyoruz.” dedi.