İşbirlikleri 09 TEMMUZ 2015 / 15:15

Gigaset, FC Bayern Munich’in resmi platin sponsoru oldu

Tüketici elektroniğinin ve teknolojilerinin lider üreticisi Gigaset, akıllı telefon, tablet ve giyilebilir teknoloji segmentlerinde FC Bayern Munich takımının Resmi Platin Sponsoru oldu. Münih’te bugün yapılan basın toplantısıyla duyurusu yapılan anlaşma, 3 yıl geçerli olacak.



Yenilikçi ürünleri, tasarımları ve çözüm odaklı teknolojileri ile kullanıcıların memnuniyetini her geçen gün artıran Gigaset, dünya çapında 400 milyonun üzerinde taraftarı olan FC Bayern Munich partnerliği ile markasının bilinirliğini daha da artırmayı hedefliyor. Berlin’de düzenlenen Tüketici Elektroniği Fuarı'nda  yapılacak akıllı telefon lansmanından hemen önce gerçekleşen anlaşma, Gigaset’in uluslararası işbirliği girişimlerine verdiği önemi vurguluyor. Gigaset, Mayıs ayında da İngiltere’de gerçekleşen Geleneksel Kraliyet Yarışı Royal Ascot’ın resmi ortağı olmuştu.

Gigaset CEO’su Charles Fränkl, FC Bayern Munich ile yapılan işbirliğinin, akıllı telefon pazarıyla ilgili büyüme stratejilerinin gündeme alınacağı yeni bir Gigaset çağının başlangıcını simgelediğini vurgulayarak, şunları söyledi:

“Her iki marka da yeniliğe tam anlamıyla bağlı olmalarının yanı sıra kültür mirasını ve en önemli değerleri koruma  tutkusu ile ortak paydada buluşarak birbiriyle mükemmel uyum sağlıyor. Bizim için önemli olan, sadece kulüp ile değil, aynı zamanda taraftarları ile de etkili bir diyalog kurmak. FC Bayern'in gerçek taraftarları, kulüplerini her yerde takip ederler. Bu adanmışlık yeni marka iddiamız 'Nerede olursan ol' ile mükemmel şekilde uyuşuyor. Yeni ürünlerimiz ve Bayern Munich ile ortaklığımızın bağlarını kapsıyor."

FC Bayern Munich Yönetim Kurulu Başkanı Karl-Heinz Rummenigge de yaptığı açıklamada, “Gigaset ve Bayern Munich, performans ve kalite için ortak bir tutkuyu paylaşıyor. Platin Partnerimiz Gigaset ile, bu misyona birlikte ulaşmayı amaçlıyoruz” dedi.