İşbirlikleri 30 EYLÜL 2015 / 09:42

Dimension Data ve EMC iş ortaklıklarını genişletti

Dimension Data ve EMC yaptıkları açıklamayla orta ölçekli işletmelerin BT dönüşümü için bir platform olarak karma bulutu benimseme süreçlerini hızlandırmak üzere tasarlanan stratejik pazar geliştirme girişimi Catalyst Alliance’ı duyurdu.



Yeni girişim aracılığıyla Dimension Data ve EMC, müşterilerine kurum içi ve dışı özel bulut, açık ve karma buluta yönelik kapsamlı bir dizi çözümün yanı sıra veri depolama için gelişmiş yönetimli hizmetler sunmayı planlıyor. Catalyst Alliance çözümleri, veri depolama hizmetleri ile bulut ve yönetimli hizmetlerde esnek kullanıma dayalı fiyatlandırma modelleri sunuyor. Müşterilerin başarılı olmasını sağlamak için özel olarak EMC ve Data Dimension’ın uzmanlarından oluşturulan satış ve pazarlama ekipleri ile teknik bir ekip müşterilerin iş yüklerini ve uygulamalarını en iyi çözümlere uyumlu hale getirecek.

IDC’nin Veri Merkezi ve Bulut Araştırmaları Bölümü Başkan Yardımcısı Rick Villars, "Birçok kurum için ‘karma bulut’ bulut bilişime yapılan yatırımlardan daha çok, değer elde etmeye yönelik bir stratejiden ziyade koordineli yapılmamış bulut bilişim yatırımlarının bir sonucudur. Şirketlerin buluttan daha hızlı değer elde etmelerine yardımcı olurken aynı zamanda BT operasyonlarında aksama riskini azaltan Dimension Data ve EMC’nin Catalyst Alliance’ı gibi iş ortaklıkları şirketlerin yalnızca bir dizi karma bulut çözümüne sahip olmasının ötesinde kapsamlı ve çeşitli bir bulut stratejisine sahip olmasına da yardımcı oluyor" dedi.

Dimension Data’nın Hizmet Olarak BT Biriminin Grup Yöneticisi Steve Nola, “Catalyst Alliance müşterilerinin dünyanın dört bir yanında temel iş uygulamalarına hizmet etmek için kullanacakları karma bulutun faydalarını hayata geçirmelerine yardımcı olacak. EMC’nin müşterilerine BT dönüşümlerinde yardımcı olacak yeniliklere verdiği önemi çok beğeniyoruz. EMC’nin teknoloji alanındaki liderliğini Dimension Data’nın tüm dünyaya sunduğu kapsamlı hizmet portföyü ile biraraya getirerek, müşteriler büyüme süreçlerini hızlandırabilecek, kendi müşterileri için değer yaratabilecek ve hissedarları için de getiri sağlayabilecek”dedi.

EMC Corporation’ın Global İşbirliklerinden Sorumlu Başkan Yardımcısı Jay Snyder, “İşletmeler değişen iş modelleri ve artan teknoloji seçenekleri yüzünden daha önce hiç olmadığı kadar zorluk yaşıyor. Bu değişikliklerle dönüşüm için fırsatlar oluşuyor. Her sektörden işletmeler, teknolojinin büyümek, yenilikler yapmak, müşterilerle ilişkileri pekiştirmek ve çalışanları daha verimli yapmak için kullanıldığı yeni Dijital Çağ için kendilerini yeniden şekillendirmeye yöneliyor. Bu işbirliği hem ölçek hem de hız açısından bu dönüşümleri mümkün kılacak” dedi.