İşbirlikleri 07 NİSAN 2016 / 16:39

AloTech ile iyzico müşteri memnuniyetinde buluştu

AloTech ile iyzico, kredi kartı bilgilerini telefonda müşteri temsilcisine vermek istemeyenlerin endişelerini ortadan kaldıracak bir işbirliğine imza attı.

AloTech, Türkiye’nin lider ödeme kuruluşu iyzico’nun çözümleri ile çağrı merkezi hizmetini kullanan işletmelerin hizmet veya ürünlerini, ek bir maliyet gerektirmeden kredi kartı ödeme sistemini kullanarak müşterilerine sunmasını sağlayacak.
 
Birçok kullanıcı, kredi kartı bilgilerini telefonda müşteri temsilcisine vermek istemiyor. Ayrıca bu tarz bilgilerin paylaşılması durumunda da kredi kartı bilgilerine müşteri temsilcisinin ulaşabilme ihtimali ortaya çıkıyor. Bu da bilgilerin izinsiz kullanılma riskini doğuruyor. Bu problemleri çözmek için şirketler, telefon sistemleriyle ödeme sistemlerini entegre etmek için arasında karmaşık, uzun süren ve pahalı entegrasyonlar yapmak zorunda kalıyor.
 
AloTech’in iyzico ile yaptığı işbirliği sonucunda AloTech müşterileri hazırlanan sihirbazı kullanarak diğer sistemlerde aylarca süren entegrasyonu birkaç dakikada ve herhangi bir ek maliyet olmadan kolayca tamamlayabiliyor. Entegrasyon tamamlandığında son kullanıcılar kredi kartı bilgilerini sesli yanıt sistemi (IVR) üzerinden tuşlayarak girebiliyor. Bu sayede hem müşteri temsilcisi bilgileri görmüyor hem de son kullanıcının güvenlik endişeleri ortadan kalkıyor.
ETİKETLER : alo tech iyzico