Yaşam Tarzı İnternet 29 ARALIK 2014 / 10:24

The Interview 15 milyon dolar hasılat yaptı

Kuzey Kore'nin tehditleri sonucu ABD ve Kanada'daki sinema salonları tarafından reddedilen The Interview, çevrim içi gelirlerinde 15 milyon dolar barajını aştı. Film, yayınlandığı süreden bu yana 2 milyon kiralama ve indirme sayısına ulaştı.

Olaylı film The Interview’in çevrim içi hasılatı, kısıtlı sinema gösteriminin gişe performansını aşmış durumda. Kuzey Koreli bir siber saldırı ekibi tarafından gelen tehditler sonucuna oluşan tabloda, filmin ABD ve Kanada’daki satın alma ve kiralama gelirleri 15 milyon doları aştı.

Sony Pictures tarafından yapılan açıklamada filmin hafta sonunda ABD ve Kanada’daki çevrim içi satın alma ve kiralama gelirlerinin 15 milyon doları aştığı belirtildi. Filmin satın alma ve kiralama sayılarının toplamı ise 2 milyonu aştı.

Sinema salonlarından 2,8 milyon dolar gelir elde eden filmin, büyük sinema zincirleri tarafından kabul edilmemesi, oluşan tablonun en önemli sebebi olarak gösterilirken, filmin çevrim içi ortamlardaki gelirlerinin büyük kısmını Google Play ve YouTube Movies üzerinden yapılan indirmeler oluşturdu.



Sony Pictures tarafından yapılan açıklamada filmin hafta sonunda ABD ve Kanada’daki çevrim içi satın alma ve kiralama gelirlerinin 15 milyon doları aştığı belirtildi. Filmin satın alma ve kiralama sayılarının toplamı ise 2 milyonu aştı.

Sinema salonlarından 2,8 milyon dolar gelir elde eden filmin, büyük sinema zincirleri tarafından kabul edilmemesi, oluşan tablonun en önemli sebebi olarak gösterilirken, filmin çevrim içi ortamlardaki gelirlerinin büyük kısmını Google Play ve YouTube Movies üzerinden yapılan indirmeler oluşturdu.

The Interview’in sinema ve internet üzerinde aynı anda gösterime girmesi, film stüdyolar için iyi bir test ortamı yarattı. Film, gösterime girmeden önce yarattığı sansasyonla sinema severler üzerinde büyük bir merak uyandırmış, bu durum film stüdyolarını hem sevindirmiş, hem de sinema salonları tarafından reddedilmesi sebebiyle üzmüştü. Kısa vadede, oldukça karlı olan bilet işinden vazgeçmesi beklenmeyen sinema sektörünün, uzun vadede internet yayınına nasıl yaklaşacağı ise merak konusu olmayı sürdürüyor.