Yaşam Tarzı İnternet 30 EKİM 2012 / 10:14

Sosyal medya yansımaları Vodafone Forum'da

Kullanıcı yansımaları Vodafone Forum'da gelişiyor

Vodafone, bu vizyonun online müşteri hizmetleri üzerindeki yansıması olarak Mart ayında alternatif iletişim platformu Vodafone Forum’u hayata geçirdi.



Farklı mobil iletişim ihtiyaçlarına yönelik fikir ve deneyimlerin paylaşıldığı bir keşif alanı olan ve 7 ay içinde 680 bin ziyaretçiyi ağırlayan Vodafone Forum, sosyal medya üzerinden müşteri istek ve beklentilerinin analiz edilip, bu doğrultuda gerekli aksiyonların planlanmasına da katkı sağlamayı hedefliyor. Kullanıcılardan gelen yoğun talep üzerine Aylık CepNet paketlerinin sınırsız internet, sabit fiyat garantisi ve yeni avantajlarla tekrar abone alımına açılmasında öncü rol oynayan Vodafone Forum, sosyal medyada kullanıcıların sesini temsil eden iletişim kanalı olarak, Vodafone Türkiye’nin müşteri odaklı aksiyonlarını şekillendiriyor.

Merakla beklenen cihazlar kullanıcılarla buluşuyor

Mobil teknolojilere ilişkin katılımcı ve ücretsiz bir paylaşım platformu olan Vodafone Forum, Türkiye’ye sınırlı sayıda gelecek olan ya da gelmeden önce büyük ilgi gören cihazların müşteri talepleri doğrultusunda önceden sipariş edilerek, istenilen Vodafone Cep Merkezleri’ne yönlendirildiği bir iletişim kanalı olarak fark yaratıyor. Bugüne kadar çok sayıda Samsung Galaxy S III ve yeni iPad modelini meraklılarıyla buluşturan Vodafone Forum üzerinden sunulan cihaz desteklerinin, ilerleyen dönemlerde artarak devam etmesi planlanıyor.

Sadece Vodafone’lulara değil, sosyal medyayı aktif kullanan tüm operatör kullanıcılarına açık olan; tarife ve kampanyalardan ürün ve servislere birçok konuda gerçek zamanlı bilgi paylaşımına olanak sağlayan Vodafone Forum’da bugüne kadar 20 bine yakın ileti, 9 milyonu aşkın kez görüntülendi.

"Vodafone Forum, kullanıcılarımız için tam bir etkileşim ve keşif platformu haline geldi"

Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler Direktörü Hakan Çelik, konuyla ilgili yaptığı açıklamada tüm Türkiye’nin mobil teknolojilerin olanaklarından gönül rahatlığı ile yararlanması hedefiyle çalıştıklarının ve ihtiyaç odaklı çözümler geliştirerek, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı hedeflediklerinin altını çizerken, şunları söyledi:

“Hedefimiz, Türkiye’deki herkesin Vodafone’un sunduğu dünya kalitesinde teknolojiye eşit bir şekilde erişmesi; eriştikten sonra ise kolaylıkla kullanıp yaşam kalitesini artırması. Türkiye’de forum sitelerinin etkin bir iletişim kanalı olduğunu göz önünde bulundurarak geliştirdiğimiz bu platformda, kullanıcılarımızın forumlara ilişkin bilgi doğruluğu eksenindeki endişelerini de ortadan kaldırmayı hedefledik. Bu nedenle, gerekli durumlarda farklı alanlarda uzmanlaşmış üyelerden oluşan Vodafone Forum Ekibi’nin devreye girerek, kullanıcı sorunlarına anında yanıt verdiği bir etkileşim alanı yarattık.”