Yaşam Tarzı İnternet 09 KASIM 2015 / 10:52

Snapchat günde 6 milyar defa izleniyor

En hızlı büyüyen sosyal medya platformları arasında yer alan Snapchat, son 6 ayda görüntüleme sayısını 3 kat artırarak 6 milyara ulaştı.

Son dönemde reklam modelini değiştirip, markalarla anlaşmalar yapmaya başlayan sosyal medya platformu Snapchat, büyüme ivmesine hız kesmeden devam ediyor. Gelir modelini tamamen site üzerindeki artan görüntüleme trafiğine göre şekillendiren Snapchat, son 6 ayda ulaştığı 6 milyar günlük görüntüleme sayısı ile yeni reklam modelinden önemli bir kazanç yakalamak istiyor. 

Sosyal medya kullanıcılarının ilgisini çekmek adına son dönemde hikayeler, canlı etkinlik takibi tekrar izleme, geri alma ve yapışkanlar gibi bir yenilikler getiren Snapchat, bu çabasının karşılığı almış gibi görünüyor. Reklam verenlerin oldukça ilgisini çekebilecek bu yeni açıklama ile birlikte Snapchat’in önü iyice açılmış oldu. İlk hizmet verdiği dönemde birkaç saniyelik videolar göndermeye yarayan platform, geçen zaman içerisinde birçok yeni özellikle platformu hem kullanıcılar hem de reklam verenler için çok daha çekici bir hale getirmeyi başardı.

En fazla kullanıcı sayısına sahip sosyal medya platformu Facebook’un günde 8 milyar görüntüleme sayısına ulaştığını düşündüğümüzde, Snapchat’in ulaştığı 6 milyar çok daha önemli bir hale geliyor. Her ne kadar Facebook’un aksine çok daha küçük içeriklere sahip olsa da, 6 milyar Snapchat ölçeğinde bir platform için oldukça iyi bir sayı. 

Kullanıcılarının ve reklam verenlerin taleplerini dikkate alarak hızlı bir büyüme ivmesi yaşayan Snapchat'in ilerleyen dönemdeki yeniliklerini de sitemiz üzerinden takip eebilirsiniz.