Yaşam Tarzı İnternet 24 MART 2012 / 22:53

Sabancı e-ticarete atılıyor, üç yılda 1 milyar dolar gelir hedefliyor

İki yılda 8 milyon üye hedefleyen kliksa.com, üç yıl içinde ciroda 1 milyar lira barajını aşmayı amaçlıyor.



Türkiye’de e-ticaret sektörüne giriş yapan kliksa.com, ilk etapta geniş yelpazedeki teknoloji ürünlerini tüketicilere sunacak. Şirketin hedefinde kısa süre sonra farklı kategorilerde de satışa başlamak bulunuyor.

Kliksa.com Direktörü Hakan Orhun, tüketicilere ürünleri en ucuz fiyatlarla ulaştırmak için maliyetleri düşük, operasyonlarını sürekli canlı tuttuklarını söyledi. Orhun, “Türkiye’de e-ticaret alanında kısa sürede çok hızlı yol alacağımıza inanıyoruz. Sitenin açıldığı ilk gün 8 bin ziyaretçisi oldu. Ay sonunda günlük ziyaret sayısını 50 bine çıkarmayı, iki yıl içinde ise 8 milyon üyeye ulaşmayı amaçlıyoruz. Hedefimiz üç yıl içinde ciroda 1 milyar lira barajını aşmak ve e-ticarette pazar lideri olarak büyümeyi sürdürmektir” dedi.

Şu anda 20 binin üzerinde elektronik ürünün satıldığını belirten Orhun, zamanla kitap, bebek, kırtasiye, hırdavat gibi pek çok farklı kategoriyi ürün gamına ekleyeceklerini ifade etti. Verilen bilgiye göre kliksa.com, ürünlerini maksimum 3 iş günü içinde tüketicilerine teslim etme hedefiyle çalışıyor.

E-ticaret sitesine ulaşmak için www.kliksa.com adresini kullanabilirsiniz.