Yaşam Tarzı İnternet 02 AĞUSTOS 2010 / 12:01

RodiMood müşterileri anlamak için özel ekip kurdu

Kurulan özel sistemle gelecek yılın kampanyaları ve stratejileri şekilleniyor.

Kurulan özel sistemle gelecek yılın kampanyaları ve stratejileri şekilleniyor.


RodiMood, müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini daha iyi anlayabilmek için teknolojisini ve ekibini güçlendirdi. Netle Yazılım ile girdiği iş birliği sonucu Analyzer ile "akıllı perakendecilik" sistemine geçen RodiMood, bu sistem üzerinden müşterilerin tepkilerini izlemeleri için 15 kişilik bir mağaza ekibi kurdu.

Böylece toplanan verilerle müşterilerin tercihleri, moda akımları ve mağazalar bazında müşteri beklentileri yakından takip ediliyor.

RodiMood Bilgi İşlem Müdürü Kutluhan Cingu, "Netle'nin sunduğu Analyzer sayesinde mağaza, ürün, renk/beden gibi farklı parametreleri birbirleriyle ilişkilendirilmiş şekilde, bir anlam bütünlüğü içinde takip edebiliyoruz. Analyzer üzerinden Türkiye genelindeki 130 mağazamızdan binlerce müşterimize ulaşan bin 500 modeldeki milyonlarca ürünümüzün tüm hareketlerini, aldığı talepleri, stok durumlarını, kampanya geri dönüşlerini birkaç tıkla izleyebiliyoruz. Bir kampanya düzenlemeden önce mutlaka müşteri beklentilerini ölçmek üzere Analyzer'a başvuruyoruz. Analyzer sayesinde, şu anda 2011 yazında hangi modeller ile tüketici karşısında olacağımız, ne zaman kampanyalar düzenleyeceğimiz planlanmış durumda" diyerek sistemin faydalarını aktardı.

YORUMLAR
ecemsu 29 NİSAN 2011 / 00:45 0 0
lütfen dinozor ve diğer hayvan baskılı tiş.rtlerin 6.7.ve diğer üst yaş gurubları için de üretimini yapmanızı rica ediyoruz.sadece 2.ve 4 yaş gurublarına yapmış bulunmaktasınız ama o yaşta zaten bebişler öcü der başka bir şey anlamıyorlar.