Yaşam Tarzı İnternet 06 ŞUBAT 2012 / 12:44

Radyocallcenter çağrı merkezlerine yön vermeye hazırlanıyor

Çağrı merkezi çalışanları ilk radyolarına www.radyocallcenter.com’la kavuştu.



İnternet erişiminin olduğu her noktadan dinlenilebilen, bunun yanı sıra akıllı telefonlar için farklı mobil uygulamaları da bulunan radyonun ilk günden yüksek bir oranla takip edildiği bilgisi verildi. Çalışma koşulları nedeniyle zor günler yaşadığı filmlere dahi konu olan çağrı merkezi çalışanları için radyo birlik olabilecekleri ve güçlenecekleri bir platform olabilir.

İlk yayın gününde Radyocallcenter Yayın Kurulu’nu temsilen Özge Tekalp (TEB Alternatif Satış Kanalları Direktörü) , Alp Kohen ( Uniq Kurucu Ortağı), Bedri Yoru (Vodatech Genel Müdürü), Pembe Candaner (Danışman), Kartal Tıknaz (Turkcell Global Bilgi Operasyon Müdürü), Mesut Çüre ( Avea Müşteri Servisleri Yönetimi Direktörü), Meltem Karateke (IMI Conferences Genel Müdürü) ile sektörü temsilen Kubilay Güler (Finansbank Genel Müdür Yardımcısı) ve Fahri Arkan ( Turkcell Global Bilgi Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı) programlara destek verdi.

Çağrı merkezi sektöründe 55 binin üzerinde çalışan bulunuyor ve bunların yüzde 52’sinin 18-25 yaş grubu gençler oluşturuyor. Çağrı merkezi çalışanlarının kendi programlarını da yapacağı radyocallcenter’da sektörün ekonomiye katkısından sanata, modadan sağlığa kadar geniş bir içerik sunuluyor ve 7/24 müzik yayını yapılıyor.