Yaşam Tarzı İnternet 17 EYLÜL 2008 / 07:38

KoçSistem ile çağrı merkezlerinde performans artıyor

KoçSistem, çağrı merkezlerindeki müşteri temsilcilerinin kendi performanslarını gerçek-zamanlı ve tarihsel bir düzenle izleyebilmelerini sağlayan agentperformancebooster yazılımını kullanıma sundu.

KoçSistem, çağrı merkezlerindeki müşteri temsilcilerinin kendi performanslarını gerçek-zamanlı ve tarihsel bir düzenle izleyebilmelerini sağlayan agentperformancebooster yazılımını kullanıma sundu.


agentperformancebooster KoçSistem’in çağrı merkezlerine yönelik Windows tabanlı “Arara” yazılım paketi ailesinin ilk üyesi. Bu uygulama sayesinde çağrı merkezi müşteri temsilcileri, kendi performanslarını anlık olarak izleyebiliyor ve performans hedeflerine uyum sağlamak üzere gerekli önlemleri bu verilerden yola çıkarak anında alabiliyor. Ayrıca, kurumun ve operasyonun hedefleri ile iş gücünün uyumu için çağrı merkezi takım yöneticileri ve süpervizörlerinin kendi takımlarının performansını gözlemlemelerini sağlıyor. Microsoft .NET 2005 teknolojisi ile geliştirilen ve Microsoft SQL Server 2000 veri tabanının kullanıldığı agentperformancebooster; Güncel Performans İzleme, Geçmiş Performans İzleme, Duyuru, Geribildirim, Eğitim ve Personel Bilgileri olmak üzere başlıca 6 modülden oluşuyor. agentperformancebooster, ilk olarak KoçSistem Çağrı Merkezi’nde kullanılmaya başlandı.



www.kocsistem.com.tr