Yaşam Tarzı İnternet 11 EKİM 2011 / 14:23

Intel Capital Grupanya yatırımının detaylarını açıkladı

Yonga üreticisi Intel’in yatırım şirketi sosyal ticaret platformu Grupanya’ya yatırımda bulunduğunu duyurdu.



Intel’in küresel yatırım kuruluşu Intel Capital, e-ticaret şirketi Grupanya’ya yatırım yaptığını duyurdu. Sosyal medya ve e ticareti bir araya getirmeyi hedefleyen Grupanya, Intel Capital’ın sağlayacağı finansal destekle hizmetlerini geliştirecek.

Konuyla ilgili düzenlenen basın toplantısında Intel Türkiye Genel Müdürü Burak Aydın, Intel’in 97 yılından bu yana Türkiye’de pazarı büyütmek için faaliyetlerini yoğun biçimde sürdürdüğünü, bugüne kadar üniversiteler, devlet kurumları ve özel sektördeki şirketlerle yakın işbirliği içinde olduğunu hatırlattı.

Aydın sözlerine, “Türkiye genç nüfusu ve mühendisleriyle çok önemli bir ülke. Teknoloji Türkiye’nin ve genç Türk şirketlerin önünde en büyük fırsat. Bu nedenle Türkiye’ye yatırım ve destek şart. Intel Capital de ülkemizde yatırımlarını sürdürecek” diye devam etti.

Intel Capital'ın yatırımları devam edecek

Intel Capital Türkiye, Ortadoğu ve Afrika Yatırım Direktörü Feroz Sanaulla, 1991 yılından bu yana 51 ülkede 1100’ün üzerinde şirkete 10 milyar doların üzerinde yatırım yaptığını söyledi.

Doğru yatırım için şirketleri çok dikkatle incelediklerini ifade eden Sanaulla, “Yarattığı ve rakiplerinden farklılaştığı sürdürülebilir iş modeli ile başarısını ispatlayan Grupanya’nın Intel Capital ailesinin bir parçası olmasından büyük mutluluk duyuyoruz. Burada birçok yeni şirketle de görüşmelerimiz devam ediyor. Önümüzdeki dönemde Intel Capital’in yeni yatırımlarını duyurmayı sürdüreceğiz” dedi.

“Yüzde 400 büyüme kaydettik”

Grupanya Genel Müdürü Esra Sertoğlu da, bir Türk şirketi olarak dünyanın en vizyoner ve yenilikçi teknoloji şirketlerinden biri olan Intel tarafından stratejik olarak desteklenmekten büyük mutluluk duyduklarını söyledi.

Grupanya hakkında bilgi veren Sertoğlu, hizmet sektöründe 4500 marka ile bir milyon kupon ürettiklerini, 2010 – 2011 yılları arasında yüzde 400 büyüme kaydettiklerini vurguladı. Grupanya’nın sadece bir indirim şirketi olmadığını, kaliteli markaları çeşitli kampanyalarla yeni tüketicilerle tanıştırıp buluşturduklarını anlattı.

Sertoğlu, “Müşteriye kulak veren bir şirket olarak sektörde çözüm merkezi, reyting sistemi gibi birçok ilke imza attık. Bundan böyle Intel’in desteği ile yeniliklerimiz devam edecek. İnternet’in yanı sıra mobil alanda da kampanyalar duyuracağız. Analitik sistemler ve segmentasyonla kullanıcılara bulundukları yerlere göre çeşitli kampanyalar sunacağız” dedi.