Yaşam Tarzı İnternet 24 MART 2011 / 14:53

Google’ın online dergisi Think Quarterly çıktı!

3 ayda bir çıkacak yayın “karmaşık dünyada soluklanmak için bir yer” olarak tanımlanıyor.



Britanya’dan yayın yapan derginin ilk sayısı okuyucularla buluştu. 68 sayfa olan Google dergisi dünyadaki veriyi ve iş dünyasına etkisi üzerinde duruyor. İnternet üzerinden yayına ulaşanlar ilk olarak tam bir dergi gibi hareket eden flash uygulama üzerinde gezinildiğini fark ediyor.



The Church of London isimli ajans tarafından tasarlanan sade dergi için Guardian’dan Simon Rogers, WE Magazine’den Ulrike Reinhard ve birçok gazeteciyle çalışıldı. Derginin ilk sayısında Vodafone UK CEO’su Guy Laurence, Google Baş Ekonomisti Hal Varian ve ünlü psikolog Peter Kruse ile röportajlar yer alıyor.



Dergiyle ilgili verilen mesajlarda “hızla değişen dünyada bu hıza ayak uydururken kaçırdıklarımızı biraz olsun soluklanarak düşünmek” teması öne çıkıyor.



Google’ın bu hamleyle medya sektörüne girip girmeyeceğiyle ilgili bir ipucu vermiyor. Dev şirket şimdilik dergisini “farklı bir iletişim aracı” olarak nitelendiriyor. Yakında Google’ın gösterilen ilgiye göre stratejisini belirlemesi bekleniyor.



Dergiye ulaşmak için http://thinkquarterly.co.uk/ adresini kullanabilirsiniz.