Yaşam Tarzı İnternet 10 MART 2015 / 13:16

Facebook markalara ‘Creative Accelerator’ ile destek veriyor

Sosyal mecralar, günümüzde gittikçe önem kazanan e-ticaret sektörü ile birlikte markalar için iyi bir reklam ve tanıtım alanı haline geldi. Bu konuda markalara manevra alanı yaratmak isteyen Facebook, ‘Creative Accelerator’ projesini hayata geçirdi.



Günümüzde sosyal mecralar kişisel kullanımın yanı sıra markaların kendilerini tanıtma ve tüketiciler ulaşmalarını amacıyla da tercih ediliyor. Bu doğrultuda markalara daha fazla hareket alanı yaratmak isteyen Facebook, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu ülkelerde markaların kendilerini daha iyi anlatmalarına yardımcı olacak olacak ‘Creative Accelerator’ programını başlattı. Günümüzde markalar için en önemli unsurun “insan” olduğunu ifade eden sosyal medya sitesi, bu hamlesiyle birlikte markaların insanlar için daha verimli içerikler oluşturulmasına imkan sağlayacak.

Program kapsamında aralarında Türkiye’nin de yer aldığı Hindistan, Endonezya, Güney Afrika ve Kenya gibi gelişmekte olan ülkelerin ajansları ve müşterileriyle birlikte çalışacak Facebook, ile yüksek büyüme kaydeden ülkelerdeki insanlara kampanyalar üretilmesine olanak sağlayacak. Projenin hayata geçeceği ülkelerdeki insanların, Facebook’a girmek için kullandıkları cihazlara özel kampanyalar üretebilecek markalar, bunun yanı sıra bu kampanyalarla elde ettikleri başarı öykülerini de yine bu proje üzerinden oluşturabilecekler.

Bu hamleyle birlikte markalara kendilerini müşterilerine ve hedefledikleri kitlelere daha iyi ifade etme fırsatı tanıyan Facebook, bir yandan da kendi ekmeğine yağ sürüyor. Sosyal ağ reklamcılığı konusunda kendisine epeyce fayda sağlayabilecek sosyal medya sitesinin, bu hamlesiyle birlikte rakiplerinden bir adım öne geçmeyi başaracak.