Yaşam Tarzı İnternet 20 EKİM 2011 / 17:36

Erkekler de çok fırsatçı çıktı

Grupfoni.com’un verilerine göre erkekler de pratik ev ürünlerine neredeyse kadınlar kadar ilgi gösteriyor.



Grup satın alma sitesi grupfoni, paylaştığı verilerle Türkiye’nin tüketici profiline ve tüketim alışkanlıklarına ışık tutmaya devam ediyor. Söz konusu veriler, erkeklerin de kadınlar kadar ev ürünlerine ilgi gösterdiğini ortaya çıkardı. Erkeklerin en çok ilgi gösterdiği ürünler arasında boya makinesi ve çamaşır yıkama topu yer alıyor.

Grupfoni’de yayımlanan boya makinesi kampanyasında fırsat kuponlarının yüzde 53’ü erkekler tarafından satın alınırken, çamaşır yıkama topu kampanyasında ise satılan fırsat kuponlarının yüzde 40’ı erkeklere aitti. grupfoni’nin verilerine göre patates soyma eldiveni kampanyasına erkekler neredeyse kadınlar kadar ilgi gösterdi. Bu kampanyada satılan fırsat kuponlarının yüzde 42’si erkekler tarafından satın alındı.

Ayakkabı düzenleyici kampanyasında ise satılan fırsat kuponlarının yüzde 39’u erkeklere, yüzde 61’i kadınlara aitti. Ayakkabı düzenleyici ve gardrop düzenleyici gibi ürünlere kadınların erkeklerden daha fazla ilgi göstermesi, evi toplama ve düzenleme sorumluluğunun hâlâ büyük ölçüde kadınların üstünde olduğunu da ortaya koydu.