Yaşam Tarzı İnternet 13 ŞUBAT 2012 / 13:29

Dijital reklamcı ve pazarlamacılar Lions için yarışıyor

Microsoft Advertising, dijital pazarlamacı ve reklamcıların yaratıcı fikirlerini rahatça sunabilmelerini teşvik etme amaçlı küresel bir yarışma düzenliyor.



Türkiye’nin de içinde bulunduğu 30 ülkedeki pazarlamacı ve reklam ajansı çalışanlarının katılacağı yarışmada katılımcılar, MSN, Mobile, Windows Live, Hotmail, Xbox ve Messenger kullanarak en yaratıcı ve yenilikçi kampanya fikrini yaratmaya çalışacaklar. Katılımcıların özgün fikirler üreterek daha önceden yapılmamış olan kampanya ya da projeler üretmeleri bekleniyor.

Konuyla ilgili konuşan Microsoft Türkiye Reklam ve Online'dan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Bora Turan, günümüz rekabet ortamında markaların birbirinden ayrışması için yenilikçi çözüm ve kampanyalara ihtiyacı olduğunu belirtirken, tüketicilere değer katan ve şaşırtan yenilikçi yaklaşımlar içinde olduğunu söyledi.

Yarışmanın jüri başkanlığını yapacak olan Y&R CEO’su David Sable, kusursuz kampanyaların kalbinde çekici ve sıradışı bir marka hikayesini olduğunu, Microsoft Advertising Dijital Marka Hikayesi Ödülleri’nde de bu tarz yaklaşımların sadece teknolojiden ibaret olmadığını ve yaratıcı fikirlerler ve yenilikçi yaklaşımların birlikteliğinin yaşanacağını söyledi.

Son başvuru tarihi 31 Mart 2012 olan yarışmanın ilk etabında Türkiye’nin de dahil olduğunu Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’nin kazananları belirlenecek ve Microsoft Advertising elemelerine katılmaya hak kazanacak. Dünya genelinde en çok beğenilen iki kampanyanın sahibi ise 2012 Global Microsoft Advertising Storytelling Ödülü’nün sahibi olacak. Bunun yanı sıra 17-23 Haziran 2012 tarihleri arasında gerçekleşecek 2012 Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’ne VIP konuk olarak gitme hakkını elde edecek.