Yaşam Tarzı İnternet 10 ŞUBAT 2012 / 16:52

'Hesap verebilenlerin yarışması' Mixx Awards'da ödüller 22 Şubat'ta sahiplerini bulacak

Dijital pazarlama iletişimi sektörünü temsil eden meslek örgütü IAB (Interactive Advertising Bureau) Türkiye’nin, bu yıl ikincisini düzenlediği Mixx Awards geri sayıma başladı.



İnteraktif arenada yaratıcı çalışmalar üretilmesini, marka performansının geliştirilmesini ve dijital reklam sonuçları üzerine odaklanılmasını hedefleyen Mixx Awards’a bu yıl 52 ajans başvurdu. Geçen yılı 213 başvuruyla kapatan yarışmaya bu yıl toplam 336 başvuru gerçekleştirildi.

Markaların ve dijital reklamların ‘hesap verebilirliği’ üzerine kurgulanan Mixx Awards bu özelliğiyle, hem IAB hem de sektör için büyük önem taşıyor.

Reklamverenlerden yayıncılara, ajanslardan akademik dünyaya geniş bir yelpazeyi kapsayan ve IAB Türkiye Başkanı Ahmet Pura’nın başkanlığında çalışan Mixx jürisi, başvuruları strateji, uygulama, sonuç ve yaratıcı çalışma olmak üzere dört ana bölümde değerlendiriyor. Başarıyı hedefe ulaşma, verimlilik, yatırımın geri dönüşü ve yaratıcılık eksenlerinde ele alıyor.

Mixx’de başarılı olan çalışmalar uluslararası platformlara taşınarak Türkiye’nin dijital başarı ölçütlerini oluşturuyor. Ayrıca Mixx Awards’da ödül kazanan çalışmalar Mixx Europe’a katılım imkanı elde ediyor, ulusal ve uluslararası seminer ve benzeri organizasyonlarda örnek vaka olarak yer alıyor.

Mixx Awards 2011 ödülleri 22 Şubat 2012’de Koç Müzesi’nde gerçekleştirilecek törenle sahiplerini bulacak.