İnternet Hizmetleri 09 KASIM 2016 / 10:44

​Trendyol dönüşüm oranını yüzde 60 artırdı

Trendyol, RTB House ile birlikte birden fazla yeniden hedefle çözümü kullanarak dönüşüm oranını yüzde 60 artırdı

Kişiselleştirilmiş yeniden hedefleme kampanyaları geliştiren teknoloji şirketi RTB House, bu yılın Nisan ayından itibaren birlikte çalıştıkları online moda markası Trendyol’un dönüşüm oranını yüzde 60 artırdığını açıkladı. Dijital pazarlama uzmanlarınınsite ziyaretlerini alışveriş yapmadan sona erdiren kullanıcılara ulaşmak için tercih ettiği yeniden hedefleme çözümleri, dönüşüm oranına paralel olarak online perakende markalarının gelirlerini artırmasını sağlıyor.
14 milyondan fazla kullanıcısı ve sunduğu 2000’den fazla markayla moda e-ticaret sektöründe de faaliyet gösterenTrendyol her yıl 20 milyondan fazla ürünü Türkiye’nin her yerinden tüketiciye ulaştırıyor. Yenilikçi pazarlama yöntemleriyle kullanıcılarına özel teklifler sunduklarını belirten Trendyol Pazarlama Direktörü Kıvanç Ünal, “RTB House ile yürüttüğümüz kampanyalar ile doğru zamanda, doğru tekliflerle kullanıcılarımıza ulaşıyoruz. Sitemizi ziyaret etmiş kullanıcılara daha sonrasında diğer mecralarda tamamen kendi ilgi alanlarına göre özelleştirilen içerikler sunmamız, müşteri deneyimini geliştirirken diğer yandan etkileşimi de artırıyor. Trendyol olarak doğrudan dönüşüm oranlarına baktığımızda bu memnuniyetin karşılığını çok kısa bir sürede aldığımızı görüyoruz” dedi.
Trendyol’un birden fazla yeniden hedefleme şirketiyle çalıştığını belirten RTB House Türkiye Ülke Müdürü Okay Tuğ, “Trendyol ile gerçekleştirdiğimiz kampanya, online perakende sektöründe faaliyet gösteren markalar için de çok iyi bir gösterge oldu. Zira birden fazla yeniden hedefleme çözümü kullanmanın pozitif etkilerini bu kampanya ile doğrudan gözlemleme fırsatı yakaladık. Farklı algoritmalar ve teknolojilerin bir araya gelmesinin olumlu sonuçlarının yanı sıra RTB House’un eşsiz teknolojisinin farkı da ortaya çıktı” dedi.