Hizmet 16 HAZİRAN 2015 / 09:44

Yemeksepeti’nin yeni Müşteri Deneyim Direktörü Onur Bilgi oldu

Onur Bilgi, Yemeksepeti’nin yeni Müşteri Deneyimi Direktörü olarak görevine başladı. 12 yıl boyunca çalıştığı Turkcell’de son olarak Dijital Kanallar Üretim Müdürü olarak görev yapan Bilgi, artık Yemeksepeti ekibinin yarısını, yani toplam 156 kişilik 3 farklı birimi yönetecek.



Yemeksepeti’nin yeni Müşteri Deneyimi Direktörü Onur Bilgi oldu. Bilgi Kadıköy Anadolu Lisesi’nden mezuniyetinin ardından Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünü dereceyle tamamladı. 18 yıllık kariyeri süresince sırasıyla TSKB, Global Soft, ABN Amro ve Turkcell’de çeşitli görevler aldı. Proje Yöneticisi olarak girdiği Turkcell’de geçirdiği 12 yıl boyunca önce Proje Yönetim Departmanı’nın başına getirildi. Sonrasında ise Dijital Kanallar Üretim Müdürü olarak görev yaptı. Farklı ekiplerin koordinasyonu, teknoloji programlarının hayata geçirilmesi ve yüksek bütçeli projelerin yönetimi alanındaki tecrübesi ile Onur Bilgi, Yemeksepeti’nin büyümesinde önemli görevler almaya hazırlanıyor.

Yemeksepeti ekibinin yarısı artık ona emanet

Onur Bilgi Yemeksepeti’nde kullanıcıların sorunları için online çözümlerin kurgulandığı Operasyon Departmanı, müşteri ve restoran şikayetleri ile taleplerinden sorumlu Backoffice ile Menü & İçerik departmanlarını yönetecek. Bu görevleriyle birlikte Yemeksepeti’nde 156 kişinin yönetiminden sorumlu olacak olan Onur Bilgi’ye Yemeksepeti ekibinin yarısı emanet edilmiş oldu.
ETİKETLER : yemek sepeti