Hizmet 06 ŞUBAT 2015 / 11:35

Moka, markalar ile müşterileri buluşturuyor

Moka, kredi kartlarını akıllı telefona taşıyarak, farklı bir ödeme seçeneği sunuyor.



Dijital cüzdan olma hedefi ile yola çıkan Moka, perakendecilerin satışlarını artıracak CRM çözümleri de sunuyor. “İşinizi büyütecek kadar akıllı” sloganını hayata geçiren Moka ile markalar, müşterilere daha iyi hitap edebilmeyi vaat ediyor.

CRM uygulaması Moka, ismini “Mobil Kart” kelimelerinin ilk harflerinden alıyor. Ödeme sistemleri odaklı bir Türk yazılımı olarak betimlenen Moka, mağaza içi kullanımdan çevrimiçi alışverişe kadar farklı kanallardan mobil ödeme alınabilmesini sağlıyor. POS, yazarkasa POS ve tüm yazarkasalara uyumlu olabilecek şekilde geliştirilen, güvenlik konusunda küresel bankacılıktaki güvenlik standartlarına uygun çalışan Moka, Android ve İOS işletim sistemine sahip tüm akıllı telefonlarda kullanılabiliyor. Mobil uygulamalarda ve online alışverişte ödeme imkanı sunan Moka uygulaması, mağaza içinde de ödeme aracı olarak kullanılabiliyor.

Uygulama, perakendecilere de hitap ediyor
Moka ile perakendeciler, her kanaldan ödeme alabildikleri gibi, müşterileri için genel kampanyalar düzenlemek yerine, kişiye özel kampanyaları anlık yer bilgisi gibi verilere dayandırarak oluşturup yine Moka üzerinden iletişimini sağlayabiliyorlar. Moka’nın hem tüketici hem de perakendeciye fayda sağlayan bir “akıllı alışveriş” uygulaması olduğunu söyleyen Moka Ödeme Kuruluşu Genel Müdürü İlker Uzkan, “Moka perakendeciler için yalnızca markalarını gençleştirmekle kalmayacak, aynı zamanda sadakat programı oluşturmayı ve yönetmeyi de kolaylaştıracak. Moka’yla markalara CRM altyapısı ve yeni iletişim kanallarının yanı sıra, hem mevcut müşterileriyle iletişim kurabilecekleri hem de yeni müşterilere hitap edebilecekleri fonksiyonlar sağlıyoruz” dedi.
ETİKETLER : Mobil Kart Moka