Güvenlik 27 EKİM 2009 / 11:43

Tüketiciler daha büyük ve daha iyi görüntülü televizyonlar istiyor

Araştırma şirketi NPD'ye göre, ekran büyüklüğü ve görüntü kalitesi televizyon alıcıları için en önemli iki unsur.

Araştırma şirketi NPD'ye göre, ekran büyüklüğü ve görüntü kalitesi televizyon alıcıları için en önemli iki unsur.


 

Yeni TV satın almak isteyen tüketicilerin yüzde 77'si, ekran genişliğinin en önemli unsur olduğunu dile getirmiş. Bu tüketiciler tarafından ortalama ekran genişliği 40 inç olarak kabul edilirken, tüketicilerin dörtte biri ise bir televizyonun ekran genişliğin en az 50 inç olması gerektiği vurgulamış. Yüksek çözünürlük bu önem sırasında ikinci basamakta kalıyor. Tüketicilerin yüzde 71'i bu özelliğin çok önemli olduğunu söylemiş.

NPD, araştırmayı çoğu Güneydoğu Asya'da yer alan 10'dan fazla ülkede yapmış.