Güvenlik 27 MAYIS 2011 / 10:07

Kaspesky Lab Türkiye Ofisi'nin teknik destek hattı hizmete girdi

Kullanıcılar, Kaspersky Lab ürünleriyle ilgili teknik destek talebi oluşturmak veya canlı sohbet üzerinden desteğe ulaşmak için kaspersky.cccmos.com linkini kullanabilecekler.



Teknik desteği telefonla almak isteyen kullanıcılar ise (212) 573 15 75'i Pazartesi – Cuma günleri 09:00-18:00 saatleri arasında, Cumartesi günleri ise 10:00-16:00 saatleri arasında arayabilecek.

Hizmete giren yeni hat sayesinde kullanıcıların her türlü teknik destek ihtiyaçlarını karşılayacaklarını söyleyen Kaspersky Lab Türkiye Pazarlama Müdürü Pınar Uylum Terzioğlu, yeni hattın hem telefon, hem e-posta, hem de canlı sohbet hizmeti verdiğini belirtti.

Bu yeni teknik destek hizmetiyle Kaspersky’nin Türkiye pazarına yaptığı yatırım ve kullanıcılarına Türkçe hizmet sunmanın önemini belirten Terzioğlu; “Müşterilerimizin memnuniyeti, ürünlerimize ve markamıza duyduğu sadakat bizim en önem verdiğimiz konuların başında yer alıyor. Önümüzdeki günlerde kullanıcılarımıza yeni ürünlerin ve kampanyaların da müjdesini vermeye hazırlanıyoruz” dedi.

Kaspersky Lab Türkiye Teknik Destek Hattı’na ulaşmak için lütfen http://kaspersky.cccmos.com linkini ziyaret edebilirsiniz.
ETİKETLER : call center kaspersky
" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun