Güvenlik 09 HAZİRAN 2014 / 14:04

"Artık sadece bir anti-virüs şirketi değiliz"

Kaspersky Lab yıllık Gelişmekte Olan Pazarlar İş Ortakları Konferansı'nı 27-28 Mayıs tarihlerinde Fas'ın Marakeş şehrinde düzenledi. Şirketin başarısının iş ortağı topluluğunun müşterilere ulaşma becerilerine de dayandığının vurgulandığı etkinlikte, yılın en iyi satıcısı ödülü de Türkiye’den bir iş ortağına gitti.
Orta Doğu, Latin Amerika, Afrika ve Doğu Avrupa'dan 42 ülkeden 100'ün üzerinde ziyaretçiyi bir araya getiren konferansta şirketin iş ortakları yeni kurumsal seviye güvenlik stratejisi, iş ortaklığı avantajları ve siber tehdit dünyasındaki en yeni trendler hakkında daha fazla bilgi edindi. Ayrıca en iyi uygulamalarını paylaştılar, teknoloji eğitimi aldılar ve en yeni popüler konular hakkında tartışmalar gerçekleştirdiler.
Kaspersky Lab’ın iş ortaklarına resmi ve informal tartışmalar için fırsatlar sunan konferans sırasında Kaspersky Lab’ın üst düzey yöneticileri ve uzmanları tarafından sekiz adet sunum ve eğitim oturumu gerçekleştirildi. Bu sunumları gerçekleştiren isimler arasında CBO Garry Kondakov, Gelişmekte Olan Pazarlar Genel Müdürü Maxim Frolov, Global Araştırma ve Analiz Ekibi Direktörü Costin Raiu, Ürün ve Teknoloji Zekası Sorumlusu Vladimir Zapolyansky, Pazarlama Bölümü Başkanı Alexander Erofeev da bulunuyordu.
Açılış konuşmasında Garry Kondakov,  Durum her ne kadar değişiyor olsa da kullanıcılar ve kurumların yine de korunmaya ihtiyaç duyduğunu vurguladı.Kondakov şirketin çalışmalarının başarısının sadece sürekli olarak yenilenerek piyasaya sürülen etkili güvenlik ürünü serilerine değil aynı zamanda iş ortağı topluluğunun müşterilere ulaşma becerilerine dayandığını belirtti.
“Bizden gereksinimlerini karşılayacak kadar esnek olmamızı bekleyen tamamen yeni bir tüketici nesli ortaya çıktı. Aynı zamanda dünya halen güvenliğe temel düzeyde ihtiyaç duymakta ve bunu, süre giden bu türbülansta kullanıcılar ve şirketlere sağlamanın yolu iş ortağı ekosistemini geliştirmekten geçmektedir. İş ortaklarımızla yeni bir çoklu ilişki seviyesine geçmemizin nedenihızımızı korumak ve karşımıza çıkan her yeni fırsattan başarılı bir şekilde faydalanmaktır.”

Artık sadece bir anti-virüs şirketi değiliz
Kaspersky Lab Gelişmekte Olan Pazarlar Genel Müdürü Maxim Frolov şunları ifade etti: “Biz artık sadece bir Anti-Virüs şirketi değiliz. Biz, kurumsal seviyede birinci sınıf çözümler sunan bir Güvenlik Çözümü Sağlayıcısıyız. Güvenlik çözümlerine yönelik talep arttıkça biz daha da yukarısını hedefliyoruz. Gelecekteki büyümemizi güvenceye almak için iş ortağı ekosistemimizi yeni bir bağlılık ve odak seviyesi ile güçlendireceğiz. Bu, satışlarımızı ve teknik desteğimizi yeni bir seviyeye çıkaracağımız ve iş ortaklarımıza kurumsal seviyedeki çözümleri geliştirmelerine yardımcı olurken rekabet güçlerini ve pazardaki varlıklarını geliştireceğimiz anlamına gelir. Bunun bizim açımızdan büyük bir taahhüt olduğunun farkındayız ancak bunun için hazırız ve başarabileceğimize yürekten inanıyoruz. Ortaklık 2.0 bizim için bu anlama geliyor.”
Yılın en iyi satıcısı Türkiye’den
Solo Networks (Brezilya) Yılın En İyi Pazarlama Girişimi kategorisinde ödül aldı;
Yılın En İyi Projesi ödülü Sariya Company'ye verildi (Suudi Arabistan);
Yılın En İyi Destek Hizmeti ödülünü Network Secure elde etti;
B2B Segmentinde Yıl İçinde En Fazla Büyüme kategorisinde kazanan Sistemas Applicativos (Guatemala) oldu;
Yılın En İyi Satış Temsilcisi ödülünü Bufete de Ingeniería en Telecomunicaciones y Sistemas S.A. de C.V (BITS) (Mekska) çalışanı Cesar Paulin Paredes elde etti;
Yılın En İyi Satıcısı NSC Bilişim (Türkiye) ve Yılın En İyi Dağıtımcısı Phoenix Distribution (Güney Afrika) seçildi.