Güvenlik 05 ARALIK 2008 / 07:45

Acer Türkiye çağrı merkezi kurdu

Acer Türkiye, müşterilerine daha hızlı hizmet vermek amacıyla çağrı merkezi projesini hayata geçirdi.

Acer Türkiye, müşterilerine daha hızlı hizmet vermek amacıyla çağrı merkezi projesini hayata geçirdi.


Teknik destek, onarım takibi ve satış öncesi bilgilendirme gibi tüm alanlarda hizmet verecek olan çağrı merkezine, Türkiye’nin her yerinden 0216 444 ACER / 444 22 37 numaralı telefondan ulaşılabilecek. Müşteri ihtiyaç ve isteklerine cevap verirken, etkin müşteri iletişimi ve memnuniyetini sağlamak amacı da taşıyan çağrı merkezi, tüm Acer kullanıcı ve Acer kullanmak isteyenler için haftaiçi 5 gün saat 09:00–18:00 saatleri arasında hizmette olacak.


Acer Türkiye Ürün ve Pazarlama Müdür Sinan Kender, çağrı merkezi projesine ilişkin olarak; “Müşteri memnuniyetini yaratan en önemli araçlardan biri çağrı merkezleridir. Kullanıcılarımız ile aramızda köprü kuracak bu hizmeti, iletişimin en temel yollarından biri olarak konumlandırdık. Acer Türkiye olarak en önemli hedefimiz müşteri memnuniyeti ve sadakatidir. Bu hedef doğrultusunda verimli ve etkin süreç planlaması kapsamında da bu projemizi hayata geçirdik” diye konuştu.