Girişimcilik 13 ARALIK 2013 / 16:18

E-ticarette seri sonu pazarı

Markaların seri sonu ve indirimli ürünlerini pratik ve güvenilir bir platformdan sunan e-Pazar yeri Markado, tedarikçiyi tüketiciyle buluşturuyor. Markado Group kurucu ortağı ve CEO’su Kadircan Erkıralp "markaların seri sonu, outlet ve indirimli ürünleri ilk kez aynı platform üzerinden sunan çözümlerimizle, kaliteli ürünlere her seviyeden tüketicinin ulaşabilmesini sağlayacağız. Çevrimiçi ticaret,seri sonu ürünleri tüketiciyle pratik bir platformda buluşturmayı amaçlıyor. İşi sadece e-ticaret olan şirketler de değişimin bir parçası oluyor" dedi.

Çok istersin az ödersin

Herkesin seri sonu alışverişi sevmesine bağlı olarak Markado,  müşteri kitlesinin belli kesimlerle sınırlı tutmuyor. Müşteriler açısından bilinen markaları daha uygun fiyata satın alma ve seri sonu ürünleri aynı platformda bulma şansı sunan e-pazar yeri, şirketlere; seri sonu alanında, kendi marka değerlerini yönetme fırsatı sunuyor. Farklı ürünler için uygun hizmet bedelleri alan site; sipariş yönetimi, lojistik, depolama, müşteri hizmetleri alanlarındaki pratikliğiyle  de tedarikçileri çekiyor. Ancak birlikte çalışma  konusunda seçici olan Markado, sürekliliği olan ve güvenilirliğinden emin olduğu tedarikçilerle çalışıyor. 50den fazla tedarikçisinin içinde; Toshiba, HTC,Sony, Samsung, Nikon, Bosh, Siemens, Blackberry gibi markaların yanı sıra Mediamarkt gibi farklı tedarikçiler de bulunuyor.

Rakiplerini tamamlayacak
Tedarikçi ve müşteriyi buluşturan e-pazar yeri, bu yapısıyla diğer e-ticaret sitelerinin ya da perakendecilerin de elden çıkarmak istedikleri, stok fazlası ürünlerinin satışına yardımcı oluyor. Sektörün akışını hızlandıran Markado, tedarikçilerin sezonsonu ürünlerinin depolarında değer kaybetmesini engellerken, tüketicileri de serisonu ürünlerin peşinden koşmaktan kurtarmayı hedefliyor.Pazardaki rekabetle ilgili olarak, bazı e-ticaret sitelerinin de kendilerine tedarikçi olarak katıldığını ifade eden Erkıralp, Markado’nun e-ticaret sektörüne sadece yeni bir rakip değil, bir tamamlayıcı olarak katıldığını vurguladı.

Çağrı merkezi deneyimi önemli

Kendi BT ekibi bulunan Markado, geliştirme hizmetleri konusunda destek hizmeti alıyor. Erkıralp,  çağrı merkezi çözümlerinin e-ticareti tamamlayan bir unsur olduğunu ifade etti. CRM alanında elde edilen verilerle ilgili olarak da, müşterilerinin tüketici alışkanlıklarını kendi grup şirketleri dışına çıkarmaya yönelik bir politikaları olmadığını ifade etti. Teknoloji, giyim, kırtasiye, ev aletleri gibi farklı sektörlerde hem perakende hem de üreticilerle çalışıyor.