Genel 13 EYLÜL 2012 / 18:03

ZyXEL Türkiye, Bilişim Zirvesi’nde yeni kablosuz teknolojilerini anlattı

İletişim ve haberleşme teknolojileri konusunda faaliyet gösteren şirket, Zirve’de hem ilişkilerini geliştirdi hem de sunumlarla ziyaretçilere katkıda bulundu.



Etkinliğin ikinci günü düzenlenen teknoloji sunumlarında söz alan ZyXEL Türkiye Servis Sağlayıcı ve Dijital Ev Kıdemli Ürün ve İş Geliştirme Müdürü Şamil Doğan, “Evimizden İş Yerlerimize Kablosuz İletişim Çözümleri” başlıklı bir sunum yaptı.

Doğan, kablosuz teknolojilerin dünü, bugünü ve yarınını değerlendirdiği sunumunda, ZyXEL çözümlerinin yanı sıra, iyi bir kablosuz iletişim için nelere dikkat edilmesi gerektiği konusuna da değindi. Doğan “Yeni nesil Wi-Fi 802.11ac teknolojisinin en büyük avantajları yüksek bant genişliği, yüksek kapasite, geniş kapsama alanı ve düşük enterferans olarak sıralanabilir. Ayrıca bu teknoloji, kullanıcılara daha fazla kanal sayısı ve yüksek kapasite sunarak, aynı frekans bandında daha az kablosuz cihaz ile daha az enterferans ve düşük gecikme süresi sağlıyor” dedi.

ZyXEL Türkiye Kurumsal Çözümler Ürün ve İş Geliştirme Müdürü Ömer Faruk Erünsal ise, “İnternet ve Yerel Ağ Güvenliği” başlıklı sunumunda, İnternet’ten ve yerel ağdan gelen tehditlerin evrimi, İnternet güvenlik algısında yaşanan değişim ile ZyXEL çözümleri hakkında bilgi verdi.

“Verimli görüşmeler gerçekleştirdik”

Zyxel Türkiye Müşteri İlişkileri Müdürü Şebnem Dinç ve Zyxel Türkiye Genel Müdür Asistanı Çiçek Doğan ile kısa bir söyleşi gerçekleştirdik. ICT Summit Eurasia Bilişim Zirvesi’12 etkinliğinde müşterileriyle buluşan Zyxel Türkiye, uçtan uca sunduğu iletişim modellerini tanıtma imkanı buldu.

1989 yılından bu yana iletişim ve haberleşme teknolojileri sunan şirket 150 ülkede faaliyet gösteriyor. Bu tecrübelerini Türkiye’de de aktardıklarını belirten Şebnem Dinç, Zirve’de teknoloji gündeminin nabzını tutmak ve ilişkiler geliştirmek için bulunduklarını aktardı. Sektörün önde gelen şirketleriyle verimli görüşmeler gerçekleştirdiklerini ifade eden Zyxel Türkiye Müşteri İlişkileri Müdürü, önümüzdeki yıllarda da Bilişim Zirvesi’ne katılmak istediklerini vurguladı.

Türkiye’deki faaliyetleri hakkında bilgi veren Çiçek Doğan ise sundukları tümleşik iletişimin yanında satış sonrası hizmet ve sürekli aktif olan eğitim merkezlerinin üzerinde durdu. 7/24 müşteri desteği verdiklerini belirten Zyxel Türkiye Genel Müdür Asistanı, kurumlara bu çözümlerini Zirve’de anlatmanın önemine değindi.

Verilen bilgilere göre, ZyXEL ürünleri ülkemizde 2,5 milyonun üzerinde DSL kullanıcısı tarafından tercih ediliyor. Türkiye’de toplamda 3,5 milyonu aşkın ZyXEL ürünü, gerek bireysel gerekse kurumsal alanda aktif olarak kullanılıyor. ZyXEL bünyesinde üst düzey servis merkezi olarak faaliyetlerini sürdüren ZyXEL Türkiye, aynı zamanda Orta Doğu ve Afrika bölgesinin servis ve destek merkezi konumundadır.
ETİKETLER : zyxel zyxel türkiye