Genel 06 MAYIS 2010 / 13:04

ZyXEL'den 6 dakikalık çözüm

ZyXEL'in 8 aydır faaliyet gösteren İletişim Merkezi, müşterilerin sorunlarına kısa süre içinde yanıt bulabiliyor.

ZyXEL'in 8 aydır faaliyet gösteren İletişim Merkezi, müşterilerin sorunlarına kısa süre içinde yanıt bulabiliyor.


ZyXEL İletişim Merkezi her türlü iletişim kanalından gelen; çağrı merkezi ve online web sayfası üzerinden sunulan hizmetle ZyXEL müşterileri günün her saatinde, soru ve sorunlarına kısa bir süre yanıt bulabiliyor. ZyXEL Türkiye'nin hizmet uygulamalarından telekomünikasyon ve internet servis sağlayıcıları başta olmak üzere en çok entegratörler aracılığıyla eğitim, sağlık, inşaat ve gıda gibi farklı sektörlerden birçok firma ve bireysel kullanıcılar yararlanıyor.

ZyXEL Destek Organizasyonu, kurumsal ve bireysel müşterilerin sorunlarına ortalama 6 dakika gibi kısa bir süre içinde çözüm buluyor. Taleplerini ZyXEL Türkiye'nin web sayfası üzerinden de iletebilen müşterilerse bir saat gibi kısa bir süre içinde yanıt alabiliyorlar. Telefonla alınan çağrılar ya da internet sayfasından gelen tüm talepler CRM programı üzerinden takip ediliyor ve oluşturulan kalite standartları çerçevesinde yanıtlanıyor. Dahası ZyXEL, ilk iletişim sırasında çözüme ulaştırılamayan noktalarda, durumun niteliğine göre uzmanlarını ilgili mekanda müdahalede bulunmaya yönlendirebiliyor. Diğer taraftan her proje ve müşteriye özel bayileriyle birlikte organize olarak son kullanıcıya ihtiyacı olan servisi ilk elden de verebiliyor.

Henüz sadece 8 aydır faaliyet gösteren ZyXEL İletişim Merkezi'ne ve web sayfasındaki hizmet alanına başvuran son kullanıcılar, en çok modeme zarar verme korkusuyla ya da doğrudan üretici firmayla görüşme isteği sebebiyle, özellikle modem kurulumu konusunda yardım istiyor.