Genel 13 EYLÜL 2012 / 08:48

Z Kuşağı annelerine ulaşmanın yolu sosyal ağlardan geçiyor

“Banvit Mom-Z 2012 Kuşağı Annelerine Ulaşmak” konulu panelde konuşan Mom Central Consulting (Anne Danışma Merkezi) Genel Müdürü Stacy de Broff, yeni nesil annelerin teknolojiyle iç içe olduklarını belirtti. 



Stacy de Broff, tabletlerle oyun oynayan, sosyal ağlarla iletişim kuran, blog yazarı olan bir neslin annelerine ulaşmak için pazarlama stratejilerinin değiştirdiklerini dile getirirken, Anne Danışma Merkezi’nde Z kuşağı annelerine sosyal medya ve internet aracılığıyla ulaşmak için stratejiler belirlediklerini ifade etti.

Anne Danışma Merkezi olarak ebeveynleri teknoloji, seyahat gibi konularda bilgilendiren kitaplar yayınladıklarını belirten de Broff, sosyal medyanın çok ciddi bir pazar haline geldiğini, annelerin çocuklarına okul seçerken, alışveriş yaparken, nerede seyahat edeceğine karar verirken interneti ve sosyal ağları kullandığına dikkat çekti. De Broff, “ Büyük markaların marka algısını, sadık tüketici kitlesini desteklemek için sosyal ağları kullandığını, tüketicinin olumlu-olumsuz yorumlarını sosyal ağlardaki hesaplarından cevapladıklarını ve bunu yönetmenin çok önemli olduğunu” belirtti ve ekledi “ABD’de büyük şirketler, annelere ulaşmak, etkilemek için onların çevrelerindeki anneleri şirketlerine davet ediyor, numuneler hediye ederek marka algısını pekiştiriyorlar.” dedi.