Genel 11 OCAK 2010 / 13:25

Yüzde 300'lük Callpex

Çağrı merkezi sektöründen Callpex, 2009 yılında yüzde 300 büyüme kaydetti.

Çağrı merkezi sektöründen Callpex, 2009 yılında yüzde 300 büyüme kaydetti.


Callpex, 2009 yılında yüzde 300'lük büyüme kaydettiğini açıkladı. Borusan Otomotiv, Pegasus Airlines, Teknosa, Vestel, Millenicom gibi markalara hizmet veren Callpex 2008 yılı Şubat ayında faaliyete geçti.

Yakın gelecekte Anadolu'ya açılma planları olduğunu kaydeden Callpex Genel Müdürü Oğuz Taşkent, "20 ilde gerçekleştirilen fizibilite çalışmaları sonucu lokasyon belirleyerek bölgesel yapılanma için start vereceğiz. Callpex Çağrı Merkezi olarak, bu yıl da geçtiğimiz yıl olduğu gibi bünyemize yeni çalışma arkadaşlarını dahil etmeyi planlıyoruz. Mevcut ve yeni müşterilerle büyümemize devam ederken, kaliteli insan kaynağına da yatırım yapmak planlarımız arasında. Zira kriz ile birlikte firmaların müşterileri ile daha fazla iletişimde bulunmayı tercih ediyorlar. Bu da haliyle sektörün büyümesine ve istihdamın artmasına pozitif yönde katkı sağlıyor" dedi.