Genel 08 KASIM 2013 / 17:21

Yuppi gezerken kazandırıyor

Yeni nesil lokasyon bazlı uygulama Yuppi, kullanıcılara gezerken puan kazandırıyor. Önünden geçtiğiniz, içine girdiğiniz, kataloguna baktığınız mağazalardan puan kazanıyorsunuz. Kazandığını puanlarla dilediğiniz ürünleri almak için başka ödemeler ya da alışveriş yapmanız gerekmiyor.

Gezerken mobil cihazınızda oyun oynuyorsunuz ve bunun karşılığında ödül kazanıyorsunuz. Çünkü Yuppi gezmeyi ve alışverişi oyuna çeviren bir uygulama üstelik kazanmak için satın almanız ya da ödeme yapmanız gerekmiyor.
Kapıyı bul kazan, kazağı bul kazan
Yuppi’de kazanmak zahmet gerektirmiyor. Alışverişe çıktığınız bir gün, uygulama açık durduğunda, yakınınızdaki bir mağazaların kapısına durup telefonunuzda bir tıklamayla puan kazanarak yolunuza devam edebilirsiniz. Gideceğiniz mağazada, alışveriş yapmasanız bile kasanın yanında yer alan kodu telefonunuza taratarak puan kazanacak, içerdeki ürün ve katalogları inceleyip onların kodlarını okutarak yine puan kazanacaksınız. 5 ile 65 arasında biriktirilen puanlar birbirinden cazip ürünleri satın alma fırsatları suunyor.
Yuppi’nin lokasyona özel kampanyalarla, reklam içerikleri kullanıcılar için gerçek fırsata dönüşüyor. Zira kampanya ve reklamları doğru zamanda ve doğru yerde almak ve anımsamak önemli aksi taktirde hatırlayamadığınız pek çok kampanya, kupon ya da indirim sadece kaçan fırsatlar olarak gözünüzü yoruyor. Yuppi, reklam içeriklerini doğru zamanda ve eğlenceli bir biçimde vermesiyle özgün ve inovatif bir uygulama olarak göze çarpıyor.

Yeni nesil mobil reklam mecrası
Ne işe yaradığına gelince, kullanıcılar için reklam içeriğini eğlenceli bir hale getiriyor. Mobil reklama lokasyon bazlı ve eş zamanlı bir mecra sağlıyor. Mağaza trafiğini artıran uygulama, markaların ve ürünlerin farkındalığını artıran bir mecra. Yuppi'nin esas hedefi doğrudan satış değil. Tüketicilerin mağazalara gidip ürünleri görmesini, ürünleri, katalog ve fiyatları incelemelerini sağlıyor. Böylece müşteriler yeni müşterileri de haberdar ediyor. Hem bilinirlik artıyor hem de tüketiciye doğru kaynaklarla erişmek mümkün oluyor. Mağaza içi trafik, sosyal medyada bilinirlik, sanal katalog paylaşım değerlerinin artmasını sağlarken, lokasyon bazlı hatırlatmalar ve anlık fırsat bilgilendirmeleriyle doğrudan satışı da destekleyebiliyor. Sadece standlarda yer alan ancak bir mağazası olmayan markalar için de tanınırlık sağlayan bu keyifli uygulama çok değerli. Reklam verene yönelik, kapı yuppisi, kasa yuppisi, ürün yuppisi ve katalog yuppisi ve sosyal yuppi mecraları var. Bu mecralar kullanıcıya da tam anlamıyla kazançlı ve zahmetsiz bir eğlence sağlıyor.

Alışveriş değil oyun
Yeni nesil lokasyon bazlı uygulamada, kullanıcıya en yakın olan üye mağazalar gösteriliyor. Mağazaların sadece kapısındaki Yuppi işaretini görünce tıklayarak puan kazanmak mümkün. Yuppi’nin kurucu ortaklarından İzzet Moşe hedeflerinin yıl sonuna kadar 56 ilde ve 12000 noktada özel Yuppi puanlarını kullanıcılarına sunmak ve en az 60.000 kullanıcıya ulaşmak olduğunu söyledi.

Google Play’dan kısa sürede 15 binden fazla kullanıcıya ulaşan uygulamanın 20bin Twitter takipçisi 600bin mağaza ziyaret edip 34bin ürün teması sağladı. 16-38 yaş aralığında bir kullanıcı profili gösteren Yuppi’yi bir alışveriş destek sitesi olarak algılamak da mümkün, realistik bir oyun olarak da. Zira gerçek hayatta  kapıda, kasada, ürün başında etkin olarak topladığınız puanla, mobil ekranınızda patlattığınız toplar, duyduğunuz eğlenceli Yuppiler aynı anda size  hediye olarak dönüyor. Yani sokakta yürürken Super Mario olabiliyorsunuz.
Puanlar diğer e-ticaret uygulamaları gibi, satın almayı ya da üzerine ödeme yapmayı gerektirmiyor. Yuppi, Aralık ayı boyunca en çok puan toplayan kullanıcıya, birikmiş puanlardan bağımsız olarak Piaggio FLY125 hediye ediyor.

 

 
ETİKETLER : izzet moşe yuppi