Genel 04 ARALIK 2009 / 11:47

Turkcell İletişim Merkezleri'ni yeniledi

Turkcell İletişim Merkezleri'nde "Hizmette Uzmanlık" dönemi başladı.

Turkcell İletişim Merkezleri'nde "Hizmette Uzmanlık" dönemi başladı.


125 milyon TL'lik yatırımla Türkiye çapındaki 1046 TİM'i yenileyerek "İletişim teknolojilerinde ürün ve hizmetler veren uzman mağazalar"a dönüştüren Turkcell, müşterilere özel kokulu mekânda, müzik ve kahve eşliğinde hizmet verecek.

Artık Turkcell müşterileri TİM'lerde; ihtiyaçlarıyla ilgili tüm seçenekleri bir arada görecek, gerçek ürünleri test ederek müşteri deneyimi yaşayacak. TİM'lerde bulunan Hızlı Şarj Cihazıyla "şarjım bitiyor" stresinden kurtularak 15 dakikada telefonunu şarj edip iletişimini kesintisiz sürdürebilecek; Telefon Yedekleme Cihazı ile telefonundaki bilgileri bir başka telefona 5 dakikada aktarabilecek ve telefon rehberini yedekleyebilecek.

Ayrıca Turkcell müşterileri, ayda ortalama 10 milyon Turkcellli'nin 30 milyon işlem yaptığı mağazalarda Sıra-Matik'le numara alarak, sıra kaybetme endişesi taşımadan ürün ve servisleri inceleme imkânı da bulacak.

Turkcell Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın, "Bizim için teknoloji müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak demek. Bu nedenle geçirdiğimiz değişimi logomuz ile müşterimize duyurduk ve hizmette artı değer yaratacak tüm yenilikleri hayata geçirdik. Müşterilerimiz için ev ve işlerinin dışında üçüncü bir adres olmayı hedefliyoruz. Bu biten değil, sürekli kendini yenileyecek bir sürecin habercisi" açıklamasında bulundu.