Genel 07 ARALIK 2012 / 15:07

Türk Telekom yeni hizmetiyle markaları ve müşterileri yakınlaştırıyor

Markalar müşterileriyle yakınlaşıyor

Türk Telekom, yeni hizmeti İnteraktif SMS sistemiyle birlikte, kurum, işletme ve şirketlerin müşterilerine attıkları mesajlar üzerinden karşılıklı iletişim kurabilmelerine olanak sağlıyor. 



Şirketin sunduğu "İnteraktif SMS" hizmetini kullanan kurum, şirket ve işletmelerin toplu SMS’lerine müşterileri de yanıt verebilecek. Müşteriler tarafından işletmelere gönderilecek yanıt SMS’leri doğrudan yetkililere ulaşacak, sorular yanıt bulacak, sorunlar çözüme ulaşacak.

Hayata geçirilen proje, engelli bireylerin de kurumlarla iletişim kurmalarını sağlayarak günlük hayatlarını kolaylaştırmayı hedefliyor. Türk Telekom’un yoğun ilgi gören hizmetlerinden toplu SMS teknolojisi, bu yılın Ekim ayında yaklaşık 13 milyon SMS atan  bin 600’ü aşkın kurum tarafından kullanıldı. Kurumlar yeni İnteraktif SMS hizmetinden faydalandıkları takdirde, paylaşılan binlerce SMS müşteriler tarafından kolayca cevaplanabilecek, kurumlar engelli müşterileri dahil, tüm müşterileri ile daha yakın bir iletişim kurma imkanına kavuşacak.

Başta belediyeler, hastaneler, eğitim kurumları (okul ve dershaneler) ile sigorta, dağıtım, finans gibi kurum ve işletmeleri hedefleyen, toplu SMS atma ve alma özelliği sunan hizmet aynı şekilde ücretlendiriliyor.

Bu ürün ve hizmetten faydalanmak isteyen kamu ve özel sektördeki kurum, kuruluş ve şirketler, bu adres üzerinden daha detaylı bilgiye ulaşabilirler.