Genel 13 OCAK 2009 / 10:12

Türk Telekom ofisleri yenilendi

Türk Telekom, müşteri odaklı dönüşüm çerçevesinde başlattığı “Ofis İyileştirme Programı” kapsamında Türkiye genelinde görünüm ve hizmet süreçleri yenilenen 41 ofisini hizmete açtı.

Türk Telekom, müşteri odaklı dönüşüm çerçevesinde başlattığı “Ofis İyileştirme Programı” kapsamında Türkiye genelinde görünüm ve hizmet süreçleri yenilenen 41 ofisini hizmete açtı.


İstanbul Küçükyalı’daki Türk Telekom Ofisinde, Türk Telekom
Genel Müdürü Dr. Paul Doany’nin katılımıyla gerçekleşen törende, 6 ilde toplam
7 ofisin açılışı, video bağlantısıyla aynı anda gerçekleştirildi. Yenilenen 41 ofisi
ayda ortalama 2 milyon müşteri ziyaret ediyor.

 
Proje kapsamında, en iyi müşteri deneyiminin sağlanması
amacıyla, müşteriyle temas kurulmasından sipariş alınmasına, şikâyetlerin
değerlendirilmesinden fatura itirazlarının çözümlenmesine kadar ofislerde
gerçekleştirilen tüm işlemler analiz edilmiş. Bu analizler doğrultusunda
gereken tasarımlar yapılmış ve bin 500’ün üzerinde çalışanın eğitimleri
planlanmış.Türk Telekom Genel Müdürü Dr. Paul Doany, açılış törenindeki
konuşmasında, “Müşteri hizmetleri, giderek serbestleşen ve rekabetçi hale gelen
telekomünikasyon sektöründe fark yaratmayı sağlayan ana unsur. Altyapı
yatırımlarımızı artırmaya ve şebeke performansımızı ve hizmet sunma
yöntemlerimizi iyileştirmeye devam ettiğimiz artan rekabet ortamında, üstün
hizmet kalitesi ile en yüksek müşteri memnuniyetini elde etme hedefimize
ulaşmamız çok önemli” dedi. 

Türk
Telekom Müşteri İlişkileri Direktörü Hüseyin Özdemir ise, “Türk Telekom olarak
müşteri ilişkileri vizyonumuzu, müşterilerimize sunduğumuz deneyimler ve
sağladığımız değerlerle güvene dayalı ve uzun vadeli ilişkiler kurmak
oluşturuyor. Yeni konseptle birlikte ofislerimizde, müşterilerimize üstün
hizmet deneyimini yaşatacağız” diye konuştu.