Genel 23 ARALIK 2010 / 07:39

Teradata bulut tabanlı pazarlama yazılımcısı Aprimo'yu satın aldı

Kurumsal veri ambarı şirketi satın almayı 525 milyon dolar karşılığında gerçekleştirdi.

Kurumsal veri ambarı şirketi satın almayı 525 milyon dolar karşılığında gerçekleştirdi.


Kurumsal veri ambarı şirketi Teradata, bulut tabanlı pazarlama yazılım üreticisi Aprimo'yu 525 milyon dolar karşılığında satın alarak IBM ve Oracle gibi büyük rakiplerine göz dağı verdi.

ABD'nin Indiana eyaletinde kurulan Aprimo, kurumsal müşterilere sağladığı yazılımla pazarlama ve reklam faaliyetlerini analiz etme yetisi sağlıyor. Aprimo, dünya çapında 150 binden fazla profesyonele bütünleşik pazarlama uygulamaları sağlıyor.

Teknoloji sektörünün son yıllardaki trendi olan bulut bilişim üzerinden hizmet sunan Teradata, Oracle, EMC ve IBM gibi markalar, kurumsal şirketlere büyük ölçüde donanım avantajı sağlarken çeşitli yazılım ve servisler sunuyor.

Aprimo'nun Teradata tarafından satın alınması, IBM'in Unica'yı 480 milyon dolara satın almasından sonra gerçekleşti. Aprimo ve Unica aynı sektörde büyük bir rekabet içindeydi.

Uzmanlara göre bu satın alma Teradata için farklı bir yaklaşımı da beraberinde getiriyor. Öyle ki, Teradata bir veri tabanı sağlayıcısı olmaktan çıkıp daha fazla uygulama alanına yönelmiş oldu.

" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun