Genel 20 NİSAN 2015 / 13:22

Teleperformance Frost & Sullivan Liderlik Ödülü'nü aldı

Danışmanlık şirketlerinden Frost & Sullivan, Teleperformance’ın Avrupa dış kaynak pazarında başarıyla yürüttüğü çok kanallı çağrı merkezi hizmetlerini son raporunda değerlendirmeye aldı ve şirketi 2015 Frost & Sullivan Rekabetçi Strateji, İnovasyon ve Liderlik Ödülü’ne layık gördü.Ödüle layık görülen şirketlerin, hem bölgesel hem de küresel düzeyde liderlik, teknolojik inovasyon, müşteri hizmetleri ve stratejik ürün geliştirme konularında sıra dışı başarılara imza atmış olması gerekiyor.

2014 yılında 2.758 milyar avro konsolide ciroya ulaşan ve yüzde 1.3 büyüme elde eden Teleperformance’ın Avrupa’daki faaliyetleri, Maastricht, Lizbon, Atina, İstanbul ve Kahire’deki çok dilli çağrı merkezi üslerindeki müşteri deneyimlerine odaklanıyor.

“Bölgesel düzeyde çok dilli üsler, Teleperformance müşterilerinin yalnızca birkaç merkez üzerinden tüm Avrupa pazarına hâkim olmasını sağlıyor ve Teleperformance’ın Avrupa’daki büyüme stratejisi için dönüm noktası olarak görülüyorlar” diyen Teleperformance Türkiye Genel Müdürü Engin Utkan, ödülle ilgili olarak sözlerini şöyle sürdürüyor:

“Teknolojiyi yakından takip eden günümüz tüketicileri, duygu ve düşüncelerini ifade etmek için Twitter, Facebook, Anlık Mesaj, chat, e-posta ve telefon gibi pek çok farklı iletişim kanalını kullanıyor ve bunu son derece hızlı bir şekilde yapıyor. Teleperformance, bu dönüşüme AR-GE ve inovasyon ile değer kattığı için son sekiz yılda farklı kategorileri ve bölgeleri kapsayan toplam 34 Frost & Sullivan ödülünün sahibi oldu. Bu başarımızla gurur duyuyoruz ve müşterilerimize daha iyi hizmet vermek için rekabetçi stratejiler geliştirmeye devam ediyoruz.”