Genel 11 MART 2009 / 07:38

Telefonda Hub çağı

Verizon Wireless'ın yeni telefonu Hub, doğrudan kadınları hedefliyor.

Verizon Wireless'ın yeni telefonu Hub, doğrudan kadınları hedefliyor.


Tüketici Elektroniği Birliği ‘ne göre 2007 yılında tüketici elektroniğine yapılan 200 milyar dolarlık harcamanın 90 milyon doları; yani yaklaşık yüzde 45’i kadınlar tarafından yapıldı. Tüketici elektroniği sektöründe doğrudan kadınları hedefleyen ürünler aslında az. Ancak ABD’li kablosuz telekomünikasyon ağı Verizon’un yeni genişbantlı iletişim cihazı Hub, doğrudan kadınları hedefliyor. 


“Yeniden icad edilen ev telefonu” sloganıyla ortaya çıkan Hub, bu yılın başında ABD'de piyasaya sunuldu ve 249 dolardan satılıyor. Aylık servis ücreti ise 34.99 dolar.


Hub ile kullanıcılar, limitsiz arama yapabiliyor, GPS ile aile üyelerinin yerini tespit edebiliyor, mesaj, video ve e-posta yollayabiliyor, sinema bileti alabiliyor. Hub, Verizon Wireless tarafından satılıyor ve dağıtılıyor. Kadın topluluğu sitesi iVillage üyeleri, Hub’in pazarlama araştırmasına katıldı. Verizon’un araştırması için iVillage'dan genişbant üyesi, 25 yaşından büyük ve ev eşyalarını en az bir kişiyle daha paylaşan 265 üye 10 dakikalık bir araştırmada yer aldı. Katılımcılar bu sürede Hub ile ilgili bir video izlediler ve sonra fikirlerini belirttiler. Hub'ın navigasyon, takvim ve kablosuz telefonlara kısa mesaj yollama özelliği kadınların favorileri arasında.